PL

włącz dźwięk powiadomienia czatu

Regulaminy i polityka prywatności.

Na tej stronie dowiesz się, w jaki sposób THALE przetwarza twoje dane osobowe.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; dalej RODO), Administratorem Państwa danych osobowych jest: THALE sp. z o. o. sp. k., Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn, Polska, dalej: Spółka.

Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Cupiał, z którym można się skontaktować poprzez
e-mail: iod@niczuk.pl lub korespondencyjnie na adres podany powyżej.

1. Dane osobowe przetwarzamy:

1.1. Kiedy korzystacie Państwo z formularza kontaktowego
Skorzystanie z formularza wymaga wypełnienia pola adres e-mail oraz treść wiadomości w celu umożliwienia udzielenia Państwu odpowiedzi. Podanie w tych polach danych osobowych jest w tym przypadku dobrowolne, jednakże ich niepodanie lub podanie danych nieprawdziwych uniemożliwi nam udzielenie Państwu odpowiedzi.  

Podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes, którym jest możliwość identyfikacji osoby, której sprawą się zajmujemy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

1.2. Kiedy realizujemy złożone zamówienia
W przypadku zawierania z Państwem umów na wykonanie lub dostawę oferowanych przez nas produktów, Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania i rozliczenia zawartej umowy, a także organizacji transportu towarów. W tym wypadku podanie żądanych danych osobowych jest obowiązkowe.

Dane dotyczące zawartej umowy i dane zgromadzone w celu jej rozliczenia przetwarzane będą przez okres wymagany przepisami prawa, co najmniej przez okres 5 lat liczonych od pierwszego dnia roku następującego po roku, w którym umowa została rozliczona. Okres ten może być dłuższy w przypadku ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron umowy.

1.3. Kiedy obsługujemy zgłoszone reklamacje
W przypadku złożenia reklamacji dotyczącej naszych produktów lub usług, Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu jej rozpatrzenia. W tym wypadku podanie żądanych danych osobowych jest obowiązkowe.
Dane dotyczące zgłoszonej reklamacji będą przechowywane przez 1 rok od rozpatrzenia reklamacji. Okres ten może być dłuższy w przypadku ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron.

1.4. Prowadząc monitoring wizyjny
Spółka prowadzi monitoring wizyjny należących do Spółki budynków i terenów w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i mienia. Monitoring prowadzony jest zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy, co jest prawnie uzasadnionym interesem Spółki, a nagrania będą przechowywane nie dłużej niż 1 miesiąc od daty nagrania.

1.5. Organizując lub współorganizując szkolenia branżowe
W przypadku obsługi Państwa zgłoszeń na udział w organizowanych przez Spółkę szkoleniach, przetwarzanie danych będzie realizowane w oparciu o zgodę na przetwarzanie danych osobowych, natomiast od momentu potwierdzenia uczestnictwa w danym szkoleniu, przetwarzanie będzie wykonywane w związku z realizacją umowy, której przedmiotem jest wykonanie usługi szkoleniowej. Podanie danych jest niezbędne aby osiągnąć ww. cele.
Dane związane ze zrealizowanymi usługami szkoleniowymi przechowujemy do czasu przedawnienia potencjalnych roszczeń oraz z uwzględnieniem okresów wymaganych przepisami podatkowymi. Okres ten co do zasady wynosi 5 lat po roku, w którym zakończono rozliczenie.
Natomiast w przypadku rezygnacji ze szkolenia przed potwierdzeniem uczestnictwa, dane będą przechowywane do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie może nastąpić wyłącznie do momentu, w którym Spółka poniesie koszty związane z realizowaną usługą szkoleniową. Wycofanie zgody będzie skutkowało, usunięciem danych osobowych z listy osób chętnych do udziału w szkoleniu.

1.6. Informując o szkoleniach branżowych
Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na otrzymywanie informacji o nadchodzących szkoleniach, to  zgromadzone w ten sposób dane osobowe będziemy przetwarzali na podstawie udzielonej przez państwa zgody. Zarówno wyrażenie zgody jak i podanie w tym zakresie danych osobowych jest dobrowolne. Zgromadzone dane będą przechowywane do czasu wycofania zgody.

1.7. Prowadząc korespondencję tradycyjną lub poprzez email
W przypadku kontaktu z Państwem lub udzielenia odpowiedzi na pytania, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty e-mail, także w ramach realizowanych przez nas umów, dane osobowe zawarte w korespondencji przetwarzamy wyłącznie w celu komunikacji, rozwiązania danej sprawy lub realizacji umowy. 

Podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli prowadzenie korespondencji kierowanej do Spółki w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 

Podanie danych jest niezbędne w celu umożliwienia nam identyfikacji osób z którymi się kontaktujemy lub których sprawę mamy rozstrzygnąć.

Dane będziemy przetwarzać przez czas niezbędny do załatwienia danej sprawy, nie dłużej jednak niż 6 lat liczone od dnia otrzymania ostatniej korespondencji.

1.8. Podczas kontaktu telefonicznego
W przypadku kontaktu drogą telefoniczną, będziemy prosić o podanie danych osobowych, gdy będzie to niezbędne do realizacji Państwa sprawy. 

Podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes, którym jest możliwość identyfikacji osoby, której sprawą się zajmujemy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest niezbędne do osiągniecia ww. celu przetwarzania.

Dane będziemy przechowywać przez czas niezbędny do załatwienia danej sprawy. Nie dłużej jednak niż 6 lat.

1.9. Prowadzenie profilu LinkedIn
Na naszym profilu LinkedIn przetwarzamy Państwa dane jeżeli odwiedzacie nasz profil i pozostawiacie na nim m.in. komentarze i posty. 

Podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli promowanie działalności Spółki poprzez informowanie o wydarzeniach, usługach oraz produktach, a także publikacja wpisów w zakresie prowadzonej działalności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Podanie danych jest niezbędne do osiągniecia ww. celu. 

W tym wypadku Państwa dane mogą być przetwarzane przez LinkedIn Ireland Unlimited Company poza krajami EOG, szczegółowe informacje na temat bezpieczeństwa zapewnianego przez serwis w tym zakresie znajdziecie Państwo na stronie Polityka ochrony prywatności LinkedIn. LinkedIn zapewnia, że stosuje zatwierdzone przez Komisję Europejską Standardowe Klauzule umowne stanowiące mechanizmy prawne dotyczące transferu danych z UE, szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie EU, EEA, and Swiss data transfers.
Dane będziemy przechowywać przez czas ich publikacji na profilu LinkedIn.
Przysługujące prawa:
- żądanie dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania
- wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania.

1.10. Prowadzenie profilu Instagram
Na naszym profilu Instagram (strona: przetwarzamy Państwa dane jeżeli odwiedzacie nasz profil, obserwujecie go i pozostawiacie na nim polubienia lub komentarze.
Podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli promowanie działalności Spółki poprzez informowanie o wydarzeniach, usługach oraz produktach, a także publikacja wpisów w zakresie prowadzonej działalności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie danych jest niezbędne do osiągniecia ww. celu. 
W tym wypadku Państwa dane mogą być przetwarzane przez META poza krajami EOG, w celu szczegółowych informacji na temat bezpieczeństwa zapewnianego przez Instagram i Facebook w tym zakresie znajdziecie Państwo na stronach  Zasady ochrony prywatności META oraz informacje dla firm META.

1.11. Dane będziemy przechowywać przez czas publikacji danych na profilu Instagram
Zgłaszanie żądań dotyczących realizacji Państwa praw można składać:  
- w formie pisemnej na adres: THALE sp. z o. o. sp. k. (właściciel marki Niczuk), Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn,  
- elektronicznie na adres e-mail: iod@niczuk.pl

2. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych

Zgodę, udzieloną na przetwarzanie danych osobowych, możecie Państwo wycofać wysyłając e-mail na adres: iod@niczuk.pl o treści: “Wycofuję zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie adresu e-mail (proszę podać adres e-mail)” lub osobiście w siedzibie Spółki.

Wycofanie zgody może być złożone wyłącznie przez właściciela danych osobowych. Spółka zastrzega sobie prawo weryfikacji tożsamości osoby wycofującej zgodę w celu zapewnienia prawidłowej realizacji uprawnień.

3. Udostępnianie danych osobowych

Zgromadzone dane osobowe mogą być udostępniane:
dostawcom systemów informatycznych oraz podmiotom współpracującym w celu wykonywania czynności technicznych mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa tych systemów;
podmiotom świadczącym usługi pocztowe zgodnie z prawem pocztowym w celu prowadzenia korespondencji tradycyjnej;
bankom w przypadku konieczności dokonania rozliczeń;
podmiotom, z którymi Spółka współpracuje w celu organizacji szkoleń.

Wszelkie ujawnianie danych osobowych prowadzone jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wyłącznie w sytuacjach gdy jest to niezbędne w celu realizacji i rozliczania świadczonych usług z zapewnieniem poufności przetwarzanych danych osobowych.

4. Prawa właścicieli danych osobowych

W związku z prowadzonym przetwarzaniem mają Państwo prawo żądania:
dostępu do danych osobowych i ich poprawiania,
ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
usunięcia danych osobowych,
prawo do przenoszenia danych osobowych,
prawo do żądania sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Zgłaszanie żądań dotyczących realizacji Państwa praw można składać:
- w formie pisemnej na adres: THALE sp. z o.o. sp.k., Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn, Polska
- elektronicznie na adres e-mail: iod@niczuk.pl
Przysługuje Państwu także prawo złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

5. Przekazywanie danych do Państw trzecich

Gromadzone przez nas dane osobowe przechowywane są na serwerach zlokalizowanych w Unii Europejskiej. Jednakże część z przetwarzanych danych w tym dane przekazywane pocztą elektroniczną, przetwarzane są przez nas z wykorzystaniem usług chmurowych dostarczanych przez firmę Microsoft i w związku z tym mogą być przekazane na podstawie standardowych klauzul umownych do państwa trzeciego. Zasady bezpieczeństwa przekazywania danych wynikające ze standardowych klauzul umownych, a stosowane przez Microsoft, opisane są na stronie Zasoby i dokumenty licencyjne Microsoft.

Administrator danych osobowych THALE sp. z o. o. sp. k., Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn, Polska.

CEL PRZETWARZANIA DANYCH
Rozpatrzenie złożonej oferty i ewentualne skontaktowanie się z Panią/Panem w celu przeprowadzenia dalszej procedury rekrutacyjnej. Po wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w innych rekrutacjach także w celu poinformowania Pani/Pana o rekrutacjach prowadzonych w przyszłości w naszej Firmie.

DANE, KTÓRE PRZETWARZAMY
Podanie danych w zakresie imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia, danych do kontaktu (dowolnie podanych przez Panią/Pana: adresu do korespondencji albo adresu e-mail albo nr telefonu), wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z Kodeksu Pracy. Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Podanie danych dotyczących m.in. wizerunku, ukończonej szkoły, wykształcenia uzupełniającego, dodatkowych uprawnień, zainteresowań i innych danych jest nieobowiązkowe, a podanie ich w dokumentach rekrutacyjnych będzie traktowane jako wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

CZAS PRZETWARZANIA DANYCH
1) Złożoną ofertę będziemy przetwarzać do czasu zakończenia rekrutacji. Po zakończeniu procesu naboru i wyłonieniu kandydata oferty osób niezatrudnionych są niszczone.
2) Jeśli wyrazi Pani/ Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z przyszłymi rekrutacjami prowadzonymi przez naszą Firmę – dane będą przetwarzane do końca roku następującego po roku, w którym złożono dokumenty. Po tym czasie dokumenty zostaną zniszczone.
3) W przypadku zatrudnienia, złożone dokumenty zostaną włączone do akt osobowych na podstawie Kodeksu Pracy.

TEST OSOBOWOŚCI
Podczas niektórych naborów, Spółka przeprowadza test osobowości, co pozwala wybrać kandydata o predyspozycjach najbardziej pasujących do oferowanego stanowiska. Udział w teście jest dobrowolny, a przetwarzanie danych osobowych w tym zakresie wymaga udzielenia pisemnej zgody przez kandydata (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Udzieloną zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Odmowa udzielenia zgody lub jej wycofanie nie ma wpływu na proces rekrutacji ani na przetwarzanie danych jakiego dokonała Spółka przed jej wycofaniem. Zgromadzone testy przechowywane są przez okres 6 miesięcy od dnia testu. Po tym czasie dane są niszczone. Ze względów bezpieczeństwa Spółka dopuszcza wgląd w wykonane testy tylko w swojej siedzibie.

PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
Wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie wysyłając wiadomość na adres e-mail: rekrutacja@niczuk.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania.

Posiada Pani/Pan prawo przenoszenia danych przetwarzanych w systemach informatycznych na podstawie udzielonej zgody. Posiada Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

KONTAKT Z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH
Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Cupiał, do którego można kierować pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych na adres e-mail: iod@niczuk.pl.

 

CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Ceny towarów prezentowane w cenniku oraz w niniejszym Regulaminie są cenami netto, tj. bez podatku VAT loco magazyn sprzedawcy.
2. THALE sp. z o.o. sp.k. (właściciel marki NICZUK) zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
3. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Termin płatności wskazany jest na fakturze VAT.
4. Możliwe są następujące formy płatności:
a) za pobraniem – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki,
b) przelewem – termin płatności ustalany jest indywidualnie.
5. Jeżeli klient nie dokona należnej płatności w terminie do 14 dni po upływie terminu wskazanego na fakturze, wówczas Sprzedawcy przysługuje prawo do naliczania odsetek ustawowych za opóźnienia w wysokości maksymalnej .

WARUNKI DOSTAWY
I Koszty dostawy realizowanej w kraju:
1. Jeżeli wartość pojedynczego zamówienia przekracza 1900 zł netto*, sprzedawca dostarcza zamówiony towar na własny koszt do miejsca wskazanego przez kupującego. *Nie dotyczy elementów powyżej 3 m.b.
2. W przypadku, gdy wartość netto jednorazowego zamówienia wynosi:
a) od 1001 zł do 1900 zł netto do ceny towaru doliczany jest koszt wysyłki w kwocie 41 zł netto,
b) do 1000 zł netto do ceny towaru doliczany jest koszt wysyłki w kwocie 46 zł netto.
3. W przypadku zamówień profili montażowych o długości powyżej 3 m doliczany jest dodatkowy koszt transportu ustalany indywidualnie w oparciu o wartość zamówienia i miejsce dostawy.
4. Jeżeli dostawa odbywa się poza granicami Polski, to koszt przesyłki ponosi kupujący.
5. Koszty wysyłki ujęte są w odrębnej pozycji na fakturze VAT lub na wniosek kupującego mogą być doliczone do ceny towaru.


II Zasady realizacji zamówień krajowych:
1. Zamówiony towar dostarczany jest przez wyspecjalizowane firmy spedycyjne lub przewoźników.
2. Zamówienia typowe składane w dniu roboczym do godziny 10:00 przyjmowane są do realizacji w tym samym dniu. Zamówienia złożone w niedziele i święta przyjmowane są do realizacji w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Dostawa towaru do kupującego planowania jest w ciągu dwóch dni roboczych. W przypadku wskazania miejsca dostawy odległego od głównych szlaków komunikacyjnych dostawa może nastąpić dopiero w drugim dniu roboczym licząc od dnia następnego po dniu złożenia zamówienia.
3. Klient otrzyma potwierdzenie terminu realizacji zamówienia.
4. Na życzenie Klienta możliwa jest wysyłka zamówienia z dostawą w sobotę, wiąże się to jednak z dodatkową, ustalaną indywidualnie dopłatą.
5. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w w przypadku wystąpienia czynników od niego niezależnych, np.: blokady dróg, strajków przewoźników, katastrof, unieruchomienia zakładu, itp.
6. Zamówienia na wyroby nietypowe realizowane są według indywidualnych ustaleń.
7. Zamówienie zostanie przyjęte pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie:
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
Po upływie 5 dni roboczych po dniu, w którym Sprzedawca lub przewoźnik próbował dostarczyć towar lub Sprzedawca powiadomił Klienta o możliwości odbioru towaru, a Klient go nie odebrał bądź nie przyjął ich dostawy, Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży.

III Zasady realizacji zamówień krajowych:
Jeśli Kupujący wycofa się z zakupu produktów katalogowych, a złożone zamówienie zostało już przygotowane do wysyłki, zostanie obciążony opłatą manipulacyjną związaną z obsługą zamówienia.

ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI ILOŚCIOWYCH, JAKOŚCIOWYCH I WARTOŚCIOWYCH
1. W celu zabezpieczenia słusznego interesu stron Klient powinien dochować należytej staranności przy odbiorze towaru od przewoźnika sprawdzając ilość, wagę i stan opakowań, w których dostarczono towar. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, rozerwania lub ubytku należy zgłosić ten fakt kurierowi bądź przewoźnikowi oraz w jego obecności potwierdzić ustalenia zapisem w protokole rozbieżności dostawy. Brak protokołu rozbieżności dostawy uniemożliwia złożenie reklamacji ilościowej.
2. Składając reklamację ilościową, jakościową lub wartościową Klient powinien niezwłocznie, nie później niż w terminie 6 dni od dnia otrzymania dostawy, powiadomić o zaistniałej sytuacji sprzedającego telefonicznie oraz potwierdzić ten fakt drogą elektroniczną
2.1. Po tym terminie Sprzedawca ma prawo odmówić rozpatrzenia reklamacji.
3. Zależnie od zakresu reklamacji Klient zobowiązany jest:
W przypadku reklamacji ilościowej sprawdzić i przeliczyć dostarczone opakowania zbiorcze
zgłosić nieprawidłowości w protokole reklamacyjnym podając:
a) pełną nazwę Klienta,
b) numer faktury (lub WZ) oraz datę jej wystawienia,
c) datę dostawy oraz numer listu przewozowego,
d) stwierdzone niezgodności pomiędzy zamówieniem a dostawą lub rozbieżności w faktycznych dostawach i dokumentach,
e) symbole cyfrowe i literowe etykiet załączonych do opakowań reklamowanych asortymentów wyrobów.
W przypadku reklamacji jakościowej należy sporządzić protokół reklamacyjny podając:
a) pełną nazwę Klienta,
b) numer faktury (lub WZ) lub datę zakupu,
c) stwierdzone w wyrobach zdaniem Klienta wady jakościowe wraz z krótkim ich opisem lub zdjęciami dokumentującymi wskazane nieprawidłowości.
W przypadku reklamacji wartościowej Klient powinien podać podstawę, na której opiera twierdzenie niezgodności cen, podając jednocześnie:
a) pełną nazwę kupującego,
b) numer faktury (lub WZ) oraz datę jej wystawienia,
c) stwierdzone niezgodności pomiędzy cenami wyrobów zamówionych, potwierdzonych i dostarczonych.
4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć złożoną reklamację w terminie 14 dni od daty wpłynięcia protokołu reklamacyjnego.
5. W przypadku uznania reklamacji oraz domagania się dostawy wyrobów wolnych od wad, Klient zobowiązany jest do wydania sprzedawcy zareklamowanego asortymentu wyrobów i odbioru towaru wolnego od wad. W przypadku, gdy zwrócone wyroby zostały wycofane z produkcji, sprzedawca wystawi fakturę korygującą w cenach zakupu i dokona zwrotu należności na rachunek bankowy kupującego.
6. Sprzedawca pokrywa koszty rozpatrzenia jedynie zasadnych reklamacji.
7. Zasady składania reklamacji przez konsumentów regulują zapisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

ZASADY ZWROTU TOWARU PEŁNOWARTOŚCIOWEGO
1. Towar pełnowartościowy co do zasady nie podlega zwrotowi.
2. W przypadku indywidualnych ustaleń z Klientem firma THALE sp. z o.o. sp.k. dokonuje przyjęcia zwrotu towaru pełnowartościowego do 12 miesięcy  od dnia zakupu ale nie później niż 4 miesiące  przed upływem terminu przydatności, jednakże za dokonaniem opłaty manipulacyjnej związanej z obsługą w/w zwrotu.
3. Zwrotowi podlega jedynie towar w oryginalnym, pełnym opakowaniu, które nie może być zniszczone, uszkodzone z nienaruszoną etykietą. Towar nie może być uszkodzony, zabrudzony oraz nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar musi występować w aktualnej ofercie THALE sp. z o.o. sp.k. Zwrot towaru odbywa się na koszt Zwracającego.
4. Sprzedawca ma 5 dni roboczych na przesłanie odpowiedzi dotyczącej zwrotu.
5. Wysokość opłaty manipulacyjnej jest ustalana indywidualnie z Klientem, który wyraził chęć dokonania zwrotu ujętego w pkt 2. i jest zależna od ilości zwracanego towaru.
6. Sprzedawca sprawdza zawartość otrzymanego zwrotu, zgodnie z deklarowaną ilością i jakością.
7. Klient, wyrażając chęć zwrotu towaru pełnowartościowego zobowiązany jest przygotować dokument zawierający:
dane Klienta,
NR WZ bądź nr faktury sprzedaży,
ilość zwracanego towaru.
8. Sprzedawca zobowiązany jest do wystawienia faktury korygującej na w/w towar.
9. Sprzedawca wystawi fakturę obciążeniową na kwotę ustalonej opłaty manipulacyjnej niezależnie od wystawienia faktury korekty ujętej w pkt. 8.

REZYGNACJA Z ZAMOWIENIA NA PRODUKTY NIETYPOWE
1. Jeśli Kupujący wycofa się z zakupu produktów nietypowych, tj. zamówionych i produkowanych na indywidualne zamówienie, zobowiązany jest do zapłaty 100% wartości brutto zamówionego towaru.

ROZWIĄZANIE UMOWY
1. Sprzedawca może rozwiązać umowę sprzedaży, poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia Klientowi, jeżeli:
1.1 Klient dopuszcza się istotnego naruszenia któregokolwiek z warunków umowy i (jeśli takie naruszenie jest możliwe do naprawienia) nie naprawi naruszenia w ciągu 14 dni od otrzymania pisemnego powiadomienia o tym strony;
1.2 Klient zawiesza, grozi zawieszeniem, zaprzestaje lub grozi zaprzestaniem prowadzenia całości lub istotnej części swojego biznesu;
1.3 Sytuacja finansowa Klienta pogarsza się w takim stopniu, że w ocenie Sprzedawcy Klient nie wywiąże się ze swoich zobowiązań.
2. Sprzedawca może zawiesić dostawę towarów, jeżeli Klient podlega któremukolwiek ze zdarzeń wymienionych w klauzuli 1.1 do klauzuli 1.4 lub Sprzedawca ma uzasadnione przekonanie, że Klient wkrótce stanie się przedmiotem któregokolwiek z nich, lub jeśli Klient nie zapłaci żadnej kwoty należnej w terminie płatności.
3. Sprzedawca może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia Klientowi, jeżeli Klient nie zapłaci jakiejkolwiek kwoty należnej w terminie płatności.
4. Po rozwiązaniu umowy z jakiegokolwiek powodu, Klient niezwłocznie zapłaci Sprzedawcy wszystkie zaległe niezapłacone faktury i odsetki.

OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
1. Sprzedawca w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta, za jakąkolwiek utratę zysków lub jakąkolwiek stratę wynikającą z lub w związku z podjęciem współpracy z THALE sp. z o.o. sp.k.
2. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za szkody, które nastąpiły z przyczyn dotyczących Kupującego, za niezgodne z przeznaczeniem zastosowanie dostarczonych produktów, błędny ich montaż, błędne uruchomienie, za błędne obchodzenie się z produktami.

SIŁA WYŻSZA
1. Żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w wykonaniu lub niewykonaniu któregokolwiek ze swoich zobowiązań, jeżeli wynika to ze zdarzeń lub przyczyn spowodowanych zjawiskami siły wyższej, czyli wszelkie okoliczności, których nie można było przewidzieć ani też im zapobiec i nie są spowodowane przez żadną ze stron.
2. W takich okolicznościach termin wykonania umowy przedłuża się o okres odpowiadający okresowi, w którym wykonanie zostało opóźnione lub nie zostało wykonane. Jeżeli okres opóźnienia lub niewykonania zobowiązania trwa 4 tygodnie, strona, której to nie dotyczy, może rozwiązać umowę, przekazując stronie zainteresowanej pisemnie 14-dniowe powiadomienie.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. THALE sp. z o.o. sp.k. zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Zmienione postanowienia obowiązują, jeżeli podane zostały do wiadomości Klienta w momencie składania zamówienia w taki sposób, że Klient miał możliwość zapoznać się z ich treścią.
2. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w Regulaminie
3. W sprawach nieuregulowanych OWS mają zastosowanie przepisy prawa polskiego,
w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego. Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy będą rozpoznawane przez  właściwe Sądy dla siedziby THALE sp. z o.o. sp.k.

4.W przypadku indywidualnych ustaleń pomiędzy THALE sp. z o.o. sp. k. a Klientem, obejmujących odstępstwa od postanowień niniejszego Regulaminu, ustalenia te będą miały pierwszeństwo i będą wiążące pomiędzy stronami. 

 

 

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika serwisu www.interparts.pl, w tym za pomocą plików Cookies, w celu realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną przez THALE sp. z o.o. sp.k.

1.  Definicje 

 

  1. Administrator   THALE sp. z o.o. sp.k. z siedzibą pod adresem: Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn, Polska, który świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika. 
  1. Cookies - oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu. 
  1. Cookies Administratora - oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu. 
  1. Cookies Zewnętrzne - oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu. 
  1. Regulamin Serwisu – oznacza przyjętą przez Administratora metodę świadczenia drogą elektroniczną nieodpłatnych usług w postaci newslettera.
  1. Serwis - oznacza stronę internetową https://zamocowania.niczuk.pl/pl_PL, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy. 
  1. Urządzenie - oznacza urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu. 
  1. Użytkownik - oznacza osobę fizyczną odwiedzająca Serwis i korzystająca z jego funkcjonalności oraz osobę posiadającą uprawnienia do modyfikowania treści Serwisu. 

2.  Prawa autorskie i zastrzeżenia prawne

  1. Wszystkie teksty publikowane na stronach objęte są prawem autorskim. Dotyczy to zarówno treści tworzonych przez Administratora, jak i treści umieszczane przez użytkowników Serwisu. 
  1. Kopiowanie lub przedruk bez wyraźnej zgody Administratora publikowanych w serwisie treści w jakiejkolwiek formie i w jakimkolwiek języku jest łamaniem obowiązujących przepisów.
  1. Korzystanie z funkcjonalności serwisu, dostęp do treści serwisu, a także zapisanie się na listę subskrybentów newslettera są bezpłatne, a ich autorzy i serwis nie odpowiadają za ewentualne szkody zaistniałe w wyniku ich używania. 
  1. Administrator zastrzega sobie prawo do przesyłania na podane w trakcie rejestracji lub zapisywania się na listę subskrybentów newslettera serwisu adresy e-mail informacji handlowych w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wysyłka informacji handlowych będzie realizowana wyłącznie za zgodą użytkownika.
  1. Administrator zastrzega sobie prawo do wykorzystania dla potrzeb promowania i rozwijania Serwisu wszystkich treści umieszczonych w Serwisie przez użytkowników, łącznie z umieszczanymi przez nich grafikami.

3.  Cookies

  1. Wykorzystywana przez użytkownika przeglądarka internetowa może przechowywać pliki Cookies na dysku komputera Użytkownika. W plikach Cookies znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisu, w szczególności funkcjonalności wymagających autoryzacji Użytkowników logujących się do udostępnianych paneli administracyjnych lub serwisowych.
  2. Co do zasady, zawartość wykorzystywanych przez Administratora plików Cookies nie pozwala na bezpośrednią identyfikację użytkownika.
  3. Administrator zapewnia, że stosuje adekwatne środki organizacyjne i techniczne zapewniające, że zgromadzone dane nie zostaną nikomu ujawnione bez wyraźnej zgody użytkownika lub bez wyraźnego obowiązku lub uprawnienia wynikającego z obowiązujących przepisów prawa.
  4. Użytkownik powinien zadbać o bezpieczeństwo swoich danych świadomie zarządzając plikami Cookie w swojej przeglądarce. 

4.  Rodzaje wykorzystywanych Cookies 

  1. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika.
  2. Administrator dokłada wszelkiej staranności, aby poprzez wykorzystywane pliki Cookies nie przedostały się do Urządzeń Użytkowników wirusy lub inne niechciane oprogramowanie.
  3. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość. 
  4. Administrator wykorzystuje następujące pliki Cookies: 
  1. Cookies sesyjne: w szczególności cookies niezbędne takie jak: PHPSESSID, cookie_agree (zawsze włączone, bez zgody) i funkcjonalne, takie jak: sitelang, _GRECAPTCHA (pozwalają na obsługę języków i zabezpieczeń) przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm Cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
  2. Cookies trwałe: przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm Cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika. 
  3. Cookies śledzące: wykorzystywane do śledzenia użytkowników (osoby logujące się do udostępnionych paneli, np. administratorów serwisu) i dostarczają informacji identyfikujących dane konkretnego użytkownika. Takimi cookies są w szczególności:
    • Analityczne, takie jak: _ga, _ga_53BMD5KJH6, _ga_W22JY700B0, nQ_userVisitId.
    • Marketingowe, takie jak: — _fbp, NID, SID, APISID, SAPISID, SSID, itp.

5.  Cele w jakich wykorzystywane są Cookies

5.1.        Serwis wykorzystuje pliki Cookies Administratora w celu: 

a.       Konfiguracji serwisu:

    • optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. 
    • rozpoznania urządzenia Użytkownika Serwisu i wyświetlenia strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb; 
    • zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji serwisu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka, 
    • zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie. 

b.       Obsługi sesji użytkownika logującego się do udostępnionych paneli serwisu:

    • uwierzytelniania Użytkownika logującego się do udostępnionych paneli serwisu,
    • utrzymania sesji Użytkownika Serwisu,
    • poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki. 
    • optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora. 

c.       Realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych 

    • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb; 

d.       Zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu.

5.2.        Serwis wykorzystuje pliki Cookies Zewnętrzne w niżej określonych zakresie i celach:

5.2.1.            Facebook Pixel

Opis usługi

Jest to technologia śledzenia oferowana przez Facebook i używana przez inne usługi Facebooka. Służy do śledzenia interakcji odwiedzających ze stronami internetowymi („Zdarzenia”) po kliknięciu przez nich reklamy umieszczonej na Facebooku lub innych usługach Meta („Konwersja”).

Firma przetwarzająca

Meta Platforms Ireland Ltd.

4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin, D02, Ireland

Inspektor ochrony danych firmy przetwarzającej

Poniżej znajduje się adres e-mail inspektora ochrony danych firmy przetwarzającej.

https://www.facebook.com/help/contact/1650115808681298

Cele dot. danych

Ta lista przedstawia cele zbierania i przetwarzania danych.

  • Analizy
  • Marketing
  • Przekierowanie
  • Reklama
  • Tracking konwersji
  • Personalizacja

Wykorzystywane technologie:

Ta lista przedstawia wszystkie technologie wykorzystywane przez tę usługę do gromadzenia danych.

  • Cookies
  • Pixel

Zebrane dane

Ta lista przedstawia wszystkie (osobiste) dane gromadzone przez tę usługę lub za jej pośrednictwem.

  • Wyświetlone reklamy
  • Wyświetlony content
  • Informacje o urządzeniu
  • Lokalizacja geograficzna
  • Nagłówek HTTP
  • Interakcje z reklamą, usługami i produktami
  • Adres IP
  • Kliknięte pozycje
  • Informacje marketingowe
  • Odwiedzone strony
  • Identyfikator usługi Piksel
  • Referrer URL
  • Dane o użytkowaniu aplikacji
  • Zachowanie użytkownika
  • Informacje o plikach cookie na Facebooku
  • Identyfikator administratora konta na Facebooku
  • Zachowanie dotyczące użytkowania/klikania
  • Informacje o przeglądarce
  • System operacyjny urządzenia
  • Identyfikator urządzenia
  • Agent użytkownika
  • Typ przeglądarki

Podstawa prawna

Poniżej wymieniono wymagane podstawy prawne dotyczące przetwarzania danych.

  • Art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. a GDPR

Lokalizacja przetwarzania

Jest to główna lokalizacja, w której przetwarzane są zebrane dane. Jeśli dane są przetwarzane również w innych krajach, użytkownik jest informowany osobno.

  • Unia Europejska

Okres przechowywania informacji

Okres przechowywania to przedział czasu, w którym zebrane dane są zapisywane w celu przetwarzania. Dane należy usunąć, gdy tylko nie będą już potrzebne do określonych celów przetwarzania.

  • Dane zostaną usunięte najpóźniej po 720 dniach.

Przekazywanie do innych państw

Ta usługa może przekazywać zebrane dane do innego kraju. Należy pamiętać, że ta usługa może przekazywać dane do kraju, w którym nie obowiązują wymagane standardy ochrony danych. Poniżej znajduje się lista krajów, do których dane są przekazywane. Aby uzyskać więcej informacji na temat zabezpieczeń, zapoznaj się z polityką prywatności dostawcy lub skontaktuj się z nim bezpośrednio.

  • Singapur
  • Stany Zjednoczone Ameryki
  • Wielka Brytania

Odbiorcy danych

Poniżej wymieniono odbiorców gromadzonych danych.

  • Meta Platforms Ireland Ltd., Meta Platforms Inc.

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności podmiotu przetwarzającego dane

https://www.facebook.com/privacy/explanation

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę plików cookie podmiotu przetwarzającego dane

https://www.facebook.com/policies/cookies

Informacje dotyczące przechowywania

Poniżej możesz zobaczyć najdłuższy potencjalny czas przechowywania informacji w urządzeniu, określony z wykorzystaniem dowolnej metody przechowywania.

  • Maksymalny okres przechowywania plików cookie: 1 rok

Przechowywane informacje

Ta usługa korzysta z różnych sposobów przechowywania informacji na urządzeniu użytkownika, takich jak wymienione poniżej.

messaging_plugin_#

Ta usługa korzysta z różnych sposobów przechowywania informacji na urządzeniu użytkownika, takich jak wymienione poniżej.

Typ: cookie

Okres: -

fr

Ta usługa korzysta z różnych sposobów przechowywania informacji na urządzeniu użytkownika, takich jak wymienione poniżej.

Typ: cookie

Okres: -

_fbp

Ta usługa korzysta z różnych sposobów przechowywania informacji na urządzeniu użytkownika, takich jak wymienione poniżej.

Typ: cookie

Okres: -

pxcelBcnLcy

Ta usługa korzysta z różnych sposobów przechowywania informacji na urządzeniu użytkownika, takich jak wymienione poniżej.

Typ: cookie

Okres: -

_fbp

Ta usługa korzysta z różnych sposobów przechowywania informacji na urządzeniu użytkownika, takich jak wymienione poniżej.

Typ: web

5.2.2.            Facebook Social Plugins

Opis usługi

Jest to wtyczka społecznościowa Facebooka, która umożliwia użytkownikowi połączenie swojej strony internetowej z portalem społecznościowym Facebook.

Firma przetwarzająca

Meta Platforms Ireland Ltd.

4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin, D02, Ireland

Inspektor ochrony danych firmy przetwarzającej

Poniżej znajduje się adres e-mail inspektora ochrony danych firmy przetwarzającej.

https://www.facebook.com/help/contact/540977946302970

Cele dot. danych

Ta lista przedstawia cele zbierania i przetwarzania danych.

  • Integracja funkcji Facebooka
  • Optymalizacja
  • Marketing

Wykorzystywane technologie:

Ta lista przedstawia wszystkie technologie wykorzystywane przez tę usługę do gromadzenia danych.

  • Cookies

Zebrane dane

Ta lista przedstawia wszystkie (osobiste) dane gromadzone przez tę usługę lub za jej pośrednictwem.

  • Informacje o przeglądarce
  • Data i godzina wizyty
  • Identyfikator administratora konta na Facebooku
  • Odwiedzone strony internetowe
  • Nagłówek HTTP
  • Dane interakcji
  • Typ przeglądarki
  • Adres IP

Podstawa prawna

Poniżej wymieniono wymagane podstawy prawne dotyczące przetwarzania danych.

  • Art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. a GDPR

Lokalizacja przetwarzania

Jest to główna lokalizacja, w której przetwarzane są zebrane dane. Jeśli dane są przetwarzane również w innych krajach, użytkownik jest informowany osobno.

  • Unia Europejska

Okres przechowywania informacji

Okres przechowywania to przedział czasu, w którym zebrane dane są zapisywane w celu przetwarzania. Dane należy usunąć, gdy tylko nie będą już potrzebne do określonych celów przetwarzania.

  • Dane zostaną usunięte, gdy tylko nie będą już potrzebne do celów przetwarzania.

Przekazywanie do innych państw

Ta usługa może przekazywać zebrane dane do innego kraju. Należy pamiętać, że ta usługa może przekazywać dane do kraju, w którym nie obowiązują wymagane standardy ochrony danych. Poniżej znajduje się lista krajów, do których dane są przekazywane. Aby uzyskać więcej informacji na temat zabezpieczeń, zapoznaj się z polityką prywatności dostawcy lub skontaktuj się z nim bezpośrednio.

  • Stany Zjednoczone Ameryki
  • Singapur

Odbiorcy danych

Poniżej wymieniono odbiorców gromadzonych danych.

  • Meta Platforms Ireland Ltd., Meta Platforms Inc.

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności podmiotu przetwarzającego dane

https://www.facebook.com/privacy/explanation

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę plików cookie podmiotu przetwarzającego dane

https://www.facebook.com/policies/cookies/

Kliknij tutaj, aby zrezygnować z tego podmiotu przetwarzającego dane we wszystkich domenach

https://www.facebook.com/ads/preferences/?entry_product=ad_settings_screen

5.2.3.            Google Ads

Opis usługi

To jest usługa reklamowa. Ta usługa może służyć do wyświetlania użytkownikom spersonalizowanych lub niespersonalizowanych reklam.

Firma przetwarzająca

Google Ireland Limited

Gordon House, 4 Barrow Street, Dublin D04 E5W5, Ireland

Inspektor ochrony danych firmy przetwarzającej

Poniżej znajduje się adres e-mail inspektora ochrony danych firmy przetwarzającej.

https://support.google.com/policies/contact/general_privacy_form

Cele dot. danych

Ta lista przedstawia cele zbierania i przetwarzania danych.

  • Reklama
  • Analizy
  • Świadczenie usług
  • Statystyki

Wykorzystywane technologie:

Ta lista przedstawia wszystkie technologie wykorzystywane przez tę usługę do gromadzenia danych.

  • Cookies
  • Piksel śledzenia

Zebrane dane

Ta lista przedstawia wszystkie (osobiste) dane gromadzone przez tę usługę lub za jej pośrednictwem.

  • Wyświetlone reklamy
  • Identyfikator plików cookie
  • Data i godzina wizyty
  • Informacje o urządzeniu
  • Lokalizacja geograficzna
  • Adres IP
  • Terminy wyszukiwania
  • Wyświetlenia
  • Identyfikatory online
  • Informacje o przeglądarce
  • Referrer URL
  • Dane interakcji

Podstawa prawna

Poniżej wymieniono wymagane podstawy prawne dotyczące przetwarzania danych.

  • Art. 6. ust. 1 s. 1 lit. a RODO

Lokalizacja przetwarzania

Jest to główna lokalizacja, w której przetwarzane są zebrane dane. Jeśli dane są przetwarzane również w innych krajach, użytkownik jest informowany osobno.

  • Unia Europejska

Okres przechowywania informacji

Okres przechowywania to przedział czasu, w którym zebrane dane są zapisywane w celu przetwarzania. Dane należy usunąć, gdy tylko nie będą już potrzebne do określonych celów przetwarzania.

  • Dane zostaną usunięte, gdy tylko przestaną być potrzebne do celów przetwarzania. Dane dziennika są anonimizowane po 9 miesiącach, a informacje o plikach cookie są anonimizowane po 18 miesiącach.

Przekazywanie do innych państw

Ta usługa może przekazywać zebrane dane do innego kraju. Należy pamiętać, że ta usługa może przekazywać dane do kraju, w którym nie obowiązują wymagane standardy ochrony danych. Poniżej znajduje się lista krajów, do których dane są przekazywane. Aby uzyskać więcej informacji na temat zabezpieczeń, zapoznaj się z polityką prywatności dostawcy lub skontaktuj się z nim bezpośrednio.

  • Stany Zjednoczone Ameryki
  • Chile
  • Singapur
  • Tajwan

Odbiorcy danych

Poniżej wymieniono odbiorców gromadzonych danych.

  • Alphabet Inc., Google LLC, Google Ireland Limited

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności podmiotu przetwarzającego dane

https://business.safety.google/privacy/

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę plików cookie podmiotu przetwarzającego dane

https://policies.google.com/technologies/cookies

Kliknij tutaj, aby zrezygnować z tego podmiotu przetwarzającego dane we wszystkich domenach

https://safety.google/privacy/privacy-controls/

Informacje dotyczące przechowywania

Poniżej możesz zobaczyć najdłuższy potencjalny czas przechowywania informacji w urządzeniu, określony z wykorzystaniem dowolnej metody przechowywania.

  • Maksymalny okres przechowywania plików cookie: 1 rok, 1 miesiąc

Przechowywane informacje

Ta usługa korzysta z różnych sposobów przechowywania informacji na urządzeniu użytkownika, takich jak wymienione poniżej.

NID

Służy to do wyświetlania reklam lub retargetingu.

Typ: cookie

Okres: 6 miesiące/-y

__gads

Służy to do wyświetlania reklam lub retargetingu.

Typ: cookie

Okres: 1 rok, 1 miesiąc

pm_sess

Służy to upewnieniu się, że żądania pochodzą od użytkownika.

Typ: cookie

Okres: 30 minut

ANID

Służy do wyświetlania reklam na stronach internetowych poza Google.

Typ: cookie

Okres: 1 rok, 1 miesiąc

_gcl_au

Służy do przechowywania i śledzenia konwersji.

Typ: cookie

Okres: 2 miesiące/-y, 29 dni

FPGCLAW

Ten plik cookie służy do śledzenia informacji o użytkowniku związanych z kampanią.

Typ: cookie

Okres: 2 miesiące/-y, 29 dni

FPGCLGB

Ten plik cookie służy do śledzenia informacji o użytkowniku związanych z kampanią.

Typ: cookie

Okres: 2 miesiące/-y, 29 dni

_gcl_gb

Ten plik cookie służy do śledzenia informacji o użytkowniku związanych z kampanią.

Typ: cookie

Okres: 2 miesiące/-y, 29 dni

_gac_gb_

Ten plik cookie służy do śledzenia informacji o użytkowniku związanych z kampanią.

Typ: cookie

Okres: 2 miesiące/-y, 29 dni

_gcl_aw

Ten plik cookie jest ustawiany, gdy użytkownik trafia na stronę internetową poprzez kliknięcie reklamy Google.

Typ: cookie

Okres: 2 miesiące/-y, 29 dni

YSC

Służy do przechowywania i śledzenia interakcji.

Typ: cookie

Okres: Sesja

1P_JAR

Służy to do zbierania informacji o tym, w jaki sposób użytkownik końcowy korzysta z witryny oraz wszelkich reklam, które użytkownik końcowy mógł zobaczyć przed odwiedzeniem wspomnianej witryny.

Typ: cookie

Okres: 30 dni

AID

Służy do łączenia działań na innych urządzeniach, na których użytkownik wcześniej logował się za pomocą konta Google.

Typ: cookie

Okres: 1 rok, 1 miesiąc

FPAU

Służy to do zbierania informacji o użytkownikach i ich aktywności w serwisie poprzez wbudowane elementy w celach analitycznych i raportowych.

Typ: cookie

Okres: 2 miesiące/-y, 29 dni

5.2.4.            Google Analytics

Opis usługi

To jest usługa analityki internetowej. Dzięki temu użytkownik może mierzyć zwrot z inwestycji reklamowej „ROI”, a także śledzić zachowanie użytkownika za pomocą flasha, wideo, stron internetowych i aplikacji.

Firma przetwarzająca

Google Ireland Limited

Google Building Gordon House, 4 Barrow St, Dublin, D04 E5W5, Ireland

Inspektor ochrony danych firmy przetwarzającej

Poniżej znajduje się adres e-mail inspektora ochrony danych firmy przetwarzającej.

https://support.google.com/policies/contact/general_privacy_form

Cele dot. danych

Ta lista przedstawia cele zbierania i przetwarzania danych.

  • Marketing
  • Analizy

Wykorzystywane technologie:

Ta lista przedstawia wszystkie technologie wykorzystywane przez tę usługę do gromadzenia danych.

  • Cookies
  • Pixel
  • JavaScript

Zebrane dane

Ta lista przedstawia wszystkie (osobiste) dane gromadzone przez tę usługę lub za jej pośrednictwem.

  • Kliknij ścieżkę
  • Data i godzina wizyty
  • Informacje o urządzeniu
  • Informacje o lokalizacji
  • Adres IP
  • Odwiedzone strony
  • Referrer URL
  • Informacje o przeglądarce
  • Nazwa hosta
  • Język przeglądarki
  • Typ przeglądarki
  • Rozdzielczość ekranu
  • System operacyjny urządzenia
  • Dane interakcji
  • Zachowanie użytkownika
  • Odwiedzone adresy URL
  • Identyfikator plików cookie

Podstawa prawna

Poniżej wymieniono wymagane podstawy prawne dotyczące przetwarzania danych.

  • Art. 6. ust. 1 s. 1 lit. a RODO

Lokalizacja przetwarzania

Jest to główna lokalizacja, w której przetwarzane są zebrane dane. Jeśli dane są przetwarzane również w innych krajach, użytkownik jest informowany osobno.

  • Unia Europejska

Okres przechowywania informacji

Okres przechowywania to przedział czasu, w którym zebrane dane są zapisywane w celu przetwarzania. Dane należy usunąć, gdy tylko nie będą już potrzebne do określonych celów przetwarzania.

  • Okres przechowywania zależy od rodzaju zapisanych danych. Każdy użytkownik może wybrać, jak długo Google Analytics ma przechowywać dane przed ich automatycznym usunięciem.

Przekazywanie do innych państw

Ta usługa może przekazywać zebrane dane do innego kraju. Należy pamiętać, że ta usługa może przekazywać dane do kraju, w którym nie obowiązują wymagane standardy ochrony danych. Poniżej znajduje się lista krajów, do których dane są przekazywane. Aby uzyskać więcej informacji na temat zabezpieczeń, zapoznaj się z polityką prywatności dostawcy lub skontaktuj się z nim bezpośrednio.

  • Singapur
  • Chile
  • Tajwan
  • Stany Zjednoczone Ameryki

Odbiorcy danych

Poniżej wymieniono odbiorców gromadzonych danych.

  • Google Ireland Limited, Alphabet Inc., Google LLC

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności podmiotu przetwarzającego dane

https://business.safety.google/privacy/?hl=en

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę plików cookie podmiotu przetwarzającego dane

https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=en

Kliknij tutaj, aby zrezygnować z tego podmiotu przetwarzającego dane we wszystkich domenach

https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=de

Informacje dotyczące przechowywania

Poniżej możesz zobaczyć najdłuższy potencjalny czas przechowywania informacji w urządzeniu, określony z wykorzystaniem dowolnej metody przechowywania.

  • Maksymalny okres przechowywania plików cookie: 2 lat/-a

Przechowywane informacje

Ta usługa korzysta z różnych sposobów przechowywania informacji na urządzeniu użytkownika, takich jak wymienione poniżej.

__utmb

Ten plik cookie służy do śledzenia czasu wizyty.

Typ: cookie

Okres: Sesja

_ga

Ten plik cookie służy do rozróżniania użytkowników.

Typ: cookie

Okres: 2 lat/-a

_gid

Ten plik cookie służy do identyfikacji użytkownika.

Typ: cookie

Okres: 1 dzień

__utma

Ten plik cookie służy do rejestrowania czasu i daty pierwszej wizyty, całkowitej liczby wizyt oraz czasu rozpoczęcia bieżącej wizyty.

Typ: cookie

Okres: Sesja

__utmz

Ten plik cookie służy do rejestrowania, skąd pochodzi odwiedzający.

Typ: cookie

Okres: Sesja

IDE

Służy do wyświetlania spersonalizowanych reklam.

Typ: cookie

Okres: 1 rok, 1 miesiąc

CONSENT

Służy to do przechowywania wyborów dotyczących zgody użytkownika.

Typ: cookie

Okres: 2 lat/-a

__utmt

Służy do ograniczania szybkości żądań.

Typ: cookie

Okres: 10 minut

_gat

Służy do odczytywania i filtrowania żądań od botów.

Typ: cookie

Okres: 1 minuta

__utmc

Służy do przechowywania czasu wizyty.

Typ: cookie

Okres: 30 minut

FPID

Służy do przechowywania wartości używanej do ustawiania identyfikatora klienta w żądaniu kierowanym do serwerów Google.

Typ: cookie

Okres: 2 lat/-a

FPLC

Służy do rejestracji unikalnego identyfikatora, który służy do generowania danych statystycznych o tym, w jaki sposób odwiedzający korzysta z witryny.

Typ: cookie

Okres: 20 godzin

5.2.5.            LinkedIn Insight Tag

Opis usługi

Jest to usługa śledzenia konwersji i retargetingu.

Firma przetwarzająca

LinkedIn Ireland Unlimited Company

Wilton Place, Dublin 2, Ireland

Inspektor ochrony danych firmy przetwarzającej

Poniżej znajduje się adres e-mail inspektora ochrony danych firmy przetwarzającej.

https://www.linkedin.com/help/linkedin/ask/TSO-DPO

Cele dot. danych

Ta lista przedstawia cele zbierania i przetwarzania danych.

  • Marketing
  • Przekierowanie
  • Analizy

Wykorzystywane technologie:

Ta lista przedstawia wszystkie technologie wykorzystywane przez tę usługę do gromadzenia danych.

  • Cookies
  • Pixel

Zebrane dane

Ta lista przedstawia wszystkie (osobiste) dane gromadzone przez tę usługę lub za jej pośrednictwem.

  • Informacje o urządzeniu
  • Adres IP
  • Referrer URL
  • Znacznik czasu
  • Informacje o przeglądarce

Podstawa prawna

Poniżej wymieniono wymagane podstawy prawne dotyczące przetwarzania danych.

  • Art. 6. ust. 1 s. 1 lit. a RODO

Lokalizacja przetwarzania

Jest to główna lokalizacja, w której przetwarzane są zebrane dane. Jeśli dane są przetwarzane również w innych krajach, użytkownik jest informowany osobno.

  • Singapur,Unia Europejska,Stany Zjednoczone Ameryki

Okres przechowywania informacji

Okres przechowywania to przedział czasu, w którym zebrane dane są zapisywane w celu przetwarzania. Dane należy usunąć, gdy tylko nie będą już potrzebne do określonych celów przetwarzania.

  • Dane zostaną usunięte po 90 dniach.

Przekazywanie do innych państw

Ta usługa może przekazywać zebrane dane do innego kraju. Należy pamiętać, że ta usługa może przekazywać dane do kraju, w którym nie obowiązują wymagane standardy ochrony danych. Poniżej znajduje się lista krajów, do których dane są przekazywane. Aby uzyskać więcej informacji na temat zabezpieczeń, zapoznaj się z polityką prywatności dostawcy lub skontaktuj się z nim bezpośrednio.

  • Singapur
  • Stany Zjednoczone Ameryki

Odbiorcy danych

Poniżej wymieniono odbiorców gromadzonych danych.

  • LinkedIn Ireland Unlimited Company

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności podmiotu przetwarzającego dane

https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy?src=li-other&veh=www.linkedin.com

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę plików cookie podmiotu przetwarzającego dane

https://www.linkedin.com/legal/cookie-policy

Kliknij tutaj, aby zrezygnować z tego podmiotu przetwarzającego dane we wszystkich domenach

https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy?src=li-other&veh=www.linkedin.com

Informacje dotyczące przechowywania

Poniżej możesz zobaczyć najdłuższy potencjalny czas przechowywania informacji w urządzeniu, określony z wykorzystaniem dowolnej metody przechowywania.

  • Maksymalny okres przechowywania plików cookie: 6 miesiące/-y

Przechowywane informacje

Ta usługa korzysta z różnych sposobów przechowywania informacji na urządzeniu użytkownika, takich jak wymienione poniżej.

BizographicsOptOut

Ten plik cookie służy do ustalenia, czy użytkownik odrzucił reklamy ukierunkowane.

Typ: cookie

Okres: 10 lat/-a

UserMatchHistory

Używany przez tag LinkedIn Insight do dostarczania szczegółowych raportów dotyczących kampanii i odkrywania nowych danych demograficznych firmy poprzez nakładanie danych LinkedIn na dane odwiedzających witrynę.

Typ: cookie

Okres: 30 dni

U

To jest identyfikator przeglądarki dla użytkowników spoza UE/EOG.

Typ: cookie

Okres: 2 miesiące/-y, 29 dni

li_sugr

Służy do probabilistycznego dopasowania tożsamości użytkownika poza UE/EOG.

Typ: cookie

Okres: 2 miesiące/-y, 29 dni

bscookie

Służy do zapamiętywania, że zalogowany użytkownik jest weryfikowany przez uwierzytelnianie dwuskładnikowe.

Typ: cookie

Okres: 2 lat/-a

bcookie

Plik cookie identyfikatora przeglądarki w celu jednoznacznej identyfikacji urządzeń uzyskujących dostęp do LinkedIn w celu wykrywania nadużyć.

Typ: cookie

Okres: 2 lat/-a

5.2.6.            Microsoft Clarity

Opis usługi

To jest narzędzie analityczne. Służy do dostarczania statystyk użytkowania strony, rejestrowania sesji i map ciepła, tworzonych głównie poprzez śledzenie ruchów myszy.

Firma przetwarzająca

Microsoft Ireland Operations Limited

One Microsoft Place, South County Business Park, Leopardstown, Dublin 18 D18 P521, Ireland

Inspektor ochrony danych firmy przetwarzającej

Poniżej znajduje się adres e-mail inspektora ochrony danych firmy przetwarzającej.

https://www.microsoft.com/en-GB/concern/privacy

Cele dot. danych

Ta lista przedstawia cele zbierania i przetwarzania danych.

  • Optymalizacja
  • Analizy

Wykorzystywane technologie:

Ta lista przedstawia wszystkie technologie wykorzystywane przez tę usługę do gromadzenia danych.

  • Kod śledzenia

Zebrane dane

Ta lista przedstawia wszystkie (osobiste) dane gromadzone przez tę usługę lub za jej pośrednictwem.

  • Adres IP
  • Data i godzina wizyty
  • Unikatowy identyfikator użytkownika
  • Identyfikator sesji
  • Zachowanie użytkownika
  • Dane interakcji
  • Ruchy myszką
  • Liczba kliknięć
  • Przewijanie aktywności

Podstawa prawna

Poniżej wymieniono wymagane podstawy prawne dotyczące przetwarzania danych.

  • Art. 6. ust. 1 s. 1 lit. a RODO

Lokalizacja przetwarzania

Jest to główna lokalizacja, w której przetwarzane są zebrane dane. Jeśli dane są przetwarzane również w innych krajach, użytkownik jest informowany osobno.

  • Stany Zjednoczone Ameryki

Okres przechowywania informacji

Okres przechowywania to przedział czasu, w którym zebrane dane są zapisywane w celu przetwarzania. Dane należy usunąć, gdy tylko nie będą już potrzebne do określonych celów przetwarzania.

  • Dane będą przechowywane przez 13 miesięcy

Przekazywanie do innych państw

Ta usługa może przekazywać zebrane dane do innego kraju. Należy pamiętać, że ta usługa może przekazywać dane do kraju, w którym nie obowiązują wymagane standardy ochrony danych. Poniżej znajduje się lista krajów, do których dane są przekazywane. Aby uzyskać więcej informacji na temat zabezpieczeń, zapoznaj się z polityką prywatności dostawcy lub skontaktuj się z nim bezpośrednio.

  • Stany Zjednoczone Ameryki

Odbiorcy danych

Poniżej wymieniono odbiorców gromadzonych danych.

  • Microsoft Corporation

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności podmiotu przetwarzającego dane

https://docs.microsoft.com/en-us/clarity/faq#privacy

Informacje dotyczące przechowywania

Poniżej możesz zobaczyć najdłuższy potencjalny czas przechowywania informacji w urządzeniu, określony z wykorzystaniem dowolnej metody przechowywania.

  • Maksymalny okres przechowywania plików cookie: Sesja

Przechowywane informacje

Ta usługa korzysta z różnych sposobów przechowywania informacji na urządzeniu użytkownika, takich jak wymienione poniżej.

_clck

To utrzymuje identyfikator użytkownika i preferencje Clarity, jest unikalne dla tej witryny i jest przypisane do tego samego identyfikatora użytkownika.

Typ: cookie

Okres: Sesja

_clsk

Łączy wiele wyświetleń strony przez użytkownika w jedno nagranie sesji Clarity.

Typ: cookie

Okres: Sesja

CLID

Identyfikuje pierwszy raz, kiedy Clarity zobaczyło tego użytkownika w dowolnej witrynie korzystającej z Clarity.

Typ: cookie

Okres: Sesja

ANONCHK

Wskazuje, czy MUID jest przesyłany do ANID, pliku cookie używanego do celów reklamowych. Klarowność nie używa ANID, więc zawsze jest ustawiona na 0.

Typ: cookie

Okres: Sesja

MR

Wskazuje, czy odświeżyć MUID.

Typ: cookie

Okres: Sesja

MUID

Identyfikuje unikalne przeglądarki internetowe odwiedzające witryny firmy Microsoft. Te pliki cookie są wykorzystywane do celów reklamowych, analizy witryny i innych celów operacyjnych.

Typ: cookie

Okres: Sesja

SM

Używany do synchronizacji identyfikatora MUID między domenami firmy Microsoft.

Typ: cookie

Okres: Sesja

5.2.7.            Cloudflare

Opis usługi

Jest to usługa zapewniająca zwiększone bezpieczeństwo i wydajność stron internetowych. Cloudflare oferuje na przykład sieć dostarczania treści („CDN”) w celu skrócenia czasu ładowania strony internetowej. Korzystanie z CDN umożliwia użytkownikowi szybsze udostępnianie treści do wyszukiwania za pomocą serwerów rozproszonych regionalnie lub międzynarodowo.

Firma przetwarzająca

Cloudflare Inc.

101 Townsend St., San Francisco, CA 94107, United States of America

Inspektor ochrony danych firmy przetwarzającej

Poniżej znajduje się adres e-mail inspektora ochrony danych firmy przetwarzającej.

privacyquestions@cloudflare.com, legal@cloudflare.com

Cele dot. danych

Ta lista przedstawia cele zbierania i przetwarzania danych.

  • Optymalizacja
  • Bezpieczeństwo strony internetowej
  • Poprawa usług
  • Zmniejszenie wykorzystania przepustowości

Wykorzystywane technologie:

Ta lista przedstawia wszystkie technologie wykorzystywane przez tę usługę do gromadzenia danych.

  • Cookies

Zebrane dane

Ta lista przedstawia wszystkie (osobiste) dane gromadzone przez tę usługę lub za jej pośrednictwem.

  • Adres IP
  • Informacje o konfiguracji systemu
  • Nazwa strony internetowej
  • Data i godzina zapytania
  • Nazwa i adres URL ostatnio otwieranego pliku
  • Ilość przesłanych danych
  • informacja o statusie
  • System operacyjny urządzenia
  • Referrer URL
  • Żądający dostawca
  • Typ urządzenia
  • Czas żądania serwera

Podstawa prawna

Poniżej wymieniono wymagane podstawy prawne dotyczące przetwarzania danych.

  • Art. 6. ust. 1 s. 1 lit. f RODO

Lokalizacja przetwarzania

Jest to główna lokalizacja, w której przetwarzane są zebrane dane. Jeśli dane są przetwarzane również w innych krajach, użytkownik jest informowany osobno.

  • Stany Zjednoczone Ameryki,Unia Europejska

Okres przechowywania informacji

Okres przechowywania to przedział czasu, w którym zebrane dane są zapisywane w celu przetwarzania. Dane należy usunąć, gdy tylko nie będą już potrzebne do określonych celów przetwarzania.

  • Dane zostaną usunięte, gdy tylko przestaną być potrzebne do celów przetwarzania.

Przekazywanie do innych państw

Ta usługa może przekazywać zebrane dane do innego kraju. Należy pamiętać, że ta usługa może przekazywać dane do kraju, w którym nie obowiązują wymagane standardy ochrony danych. Poniżej znajduje się lista krajów, do których dane są przekazywane. Aby uzyskać więcej informacji na temat zabezpieczeń, zapoznaj się z polityką prywatności dostawcy lub skontaktuj się z nim bezpośrednio.

  • Stany Zjednoczone Ameryki
  • Singapur
  • Australia
  • Zjednoczone Emiraty Arabskie

Odbiorcy danych

Poniżej wymieniono odbiorców gromadzonych danych.

  • Cloudflare Group

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności podmiotu przetwarzającego dane

https://www.cloudflare.com/privacypolicy/

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę plików cookie podmiotu przetwarzającego dane

https://www.cloudflare.com/cookie-policy/

Przechowywane informacje

Ta usługa korzysta z różnych sposobów przechowywania informacji na urządzeniu użytkownika, takich jak wymienione poniżej.

__cf_bm

Jest to wykorzystywane w rozwiązaniu ochrony przed botami zapewnianym przez Cloudflare.

Typ: cookie

Okres: 30 minut

cf_clearance

Ten plik cookie służy do przechowywania potwierdzenia pozytywnego wyniku wyzwania. Służy do nie rzucania wyzwania, jeśli jest obecne. Wymagane jest dotarcie do serwera pochodzenia.

Typ: cookie

Okres: 30 minut

_cfuvid

Ten plik cookie jest używany do reguł ograniczających szybkość.

Typ: cookie

Okres: 7 dni

cf_chl_cc_XXX, cf_chl_rc_i, cf_chl_rc_ni

Plik cookie jest używany przez Cloudflare do wykonywania wyzwań. Nie jest używany do śledzenia ani poza zakresem wyzwania.

Typ: cookie

Okres: Sesja

__cflb

Służy do powrotu użytkownika końcowego do tego samego źródła klienta na określony okres czasu skonfigurowany przez klienta.

Typ: cookie

Okres: 1 dzień

5.2.8.            Google Fonts

Opis usługi

Jest to zbiór czcionek do użytku komercyjnego i osobistego.

Firma przetwarzająca

Google Ireland Limited

Gordon House, 4 Barrow St, Dublin 4, Ireland

Inspektor ochrony danych firmy przetwarzającej

Poniżej znajduje się adres e-mail inspektora ochrony danych firmy przetwarzającej.

https://support.google.com/policies/contact/general_privacy_form

Cele dot. danych

Ta lista przedstawia cele zbierania i przetwarzania danych.

  • Dostarczanie czcionek
  • Poprawa usług

Wykorzystywane technologie:

Ta lista przedstawia wszystkie technologie wykorzystywane przez tę usługę do gromadzenia danych.

  • Interfejsy API

Zebrane dane

Ta lista przedstawia wszystkie (osobiste) dane gromadzone przez tę usługę lub za jej pośrednictwem.

  • Adres IP
  • Zagregowane numery użytkowania
  • Żądania plików czcionek
  • Referrer URL
  • Żądania pliku CSS
  • Agent użytkownika
  • Informacje o przeglądarce

Podstawa prawna

Poniżej wymieniono wymagane podstawy prawne dotyczące przetwarzania danych.

  • Art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. a GDPR

Lokalizacja przetwarzania

Jest to główna lokalizacja, w której przetwarzane są zebrane dane. Jeśli dane są przetwarzane również w innych krajach, użytkownik jest informowany osobno.

  • Unia Europejska

Okres przechowywania informacji

Okres przechowywania to przedział czasu, w którym zebrane dane są zapisywane w celu przetwarzania. Dane należy usunąć, gdy tylko nie będą już potrzebne do określonych celów przetwarzania.

  • Dane zostaną usunięte, gdy tylko przestaną być niezbędne do celów przetwarzania.

Przekazywanie do innych państw

Ta usługa może przekazywać zebrane dane do innego kraju. Należy pamiętać, że ta usługa może przekazywać dane do kraju, w którym nie obowiązują wymagane standardy ochrony danych. Poniżej znajduje się lista krajów, do których dane są przekazywane. Aby uzyskać więcej informacji na temat zabezpieczeń, zapoznaj się z polityką prywatności dostawcy lub skontaktuj się z nim bezpośrednio.

  • Stany zjednoczone ameryki
  • Singapur
  • Tajwan
  • Chile;

Odbiorcy danych

Poniżej wymieniono odbiorców gromadzonych danych.

  • Alphabet Inc., Google LLC, Google Ireland Limited

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności podmiotu przetwarzającego dane

https://business.safety.google/privacy/?hl=en

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę plików cookie podmiotu przetwarzającego dane

https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=en

5.2.9.            Google Tag Manager

Opis usługi

To jest system zarządzania tagami. Za pomocą Menedżera tagów Google tagi można integrować centralnie za pośrednictwem interfejsu użytkownika. Tagi to małe sekcje kodu, które mogą śledzić działania. Kody skryptów innych narzędzi są integrowane za pośrednictwem Menedżera tagów Google. Menedżer tagów pozwala kontrolować, kiedy dany tag jest wyzwalany.

Firma przetwarzająca

Google Ireland Limited

Google Building Gordon House, 4 Barrow St, Dublin, D04 E5W5, Ireland

Inspektor ochrony danych firmy przetwarzającej

Poniżej znajduje się adres e-mail inspektora ochrony danych firmy przetwarzającej.

https://support.google.com/policies/contact/general_privacy_form

Cele dot. danych

Ta lista przedstawia cele zbierania i przetwarzania danych.

  • Zarządzanie znacznikami

Wykorzystywane technologie:

Ta lista przedstawia wszystkie technologie wykorzystywane przez tę usługę do gromadzenia danych.

  • Znaczniki witryny

Zebrane dane

Ta lista przedstawia wszystkie (osobiste) dane gromadzone przez tę usługę lub za jej pośrednictwem.

  • Globalne dane o uruchamianiu tagów

Podstawa prawna

Poniżej wymieniono wymagane podstawy prawne dotyczące przetwarzania danych.

  • Art. 6. ust. 1 s. 1 lit. a RODO

Lokalizacja przetwarzania

Jest to główna lokalizacja, w której przetwarzane są zebrane dane. Jeśli dane są przetwarzane również w innych krajach, użytkownik jest informowany osobno.

  • Unia Europejska

Okres przechowywania informacji

Okres przechowywania to przedział czasu, w którym zebrane dane są zapisywane w celu przetwarzania. Dane należy usunąć, gdy tylko nie będą już potrzebne do określonych celów przetwarzania.

  • Dane zostaną usunięte, gdy tylko przestaną być potrzebne do celów przetwarzania.

Przekazywanie do innych państw

Ta usługa może przekazywać zebrane dane do innego kraju. Należy pamiętać, że ta usługa może przekazywać dane do kraju, w którym nie obowiązują wymagane standardy ochrony danych. Poniżej znajduje się lista krajów, do których dane są przekazywane. Aby uzyskać więcej informacji na temat zabezpieczeń, zapoznaj się z polityką prywatności dostawcy lub skontaktuj się z nim bezpośrednio.

  • Singapur
  • Tajwan
  • Chile
  • Stany Zjednoczone Ameryki

Odbiorcy danych

Poniżej wymieniono odbiorców gromadzonych danych.

  • Alphabet Inc., Google LLC, Google Ireland Limited

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności podmiotu przetwarzającego dane

https://business.safety.google/privacy/?hl=en

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę plików cookie podmiotu przetwarzającego dane

https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=en

5.2.10.      LinkedIn Plugin

Opis usługi

To narzędzie dodaje do witryny przyciski Śledź i Udostępnij dla serwisu społecznościowego LinkedIn. LinkedIn to sieć społecznościowa, która koncentruje się na nawiązywaniu kontaktów zawodowych i rozwoju kariery.

Firma przetwarzająca

LinkedIn Ireland Unlimited Company

Wilton Place, Dublin 2, Ireland

Inspektor ochrony danych firmy przetwarzającej

Poniżej znajduje się adres e-mail inspektora ochrony danych firmy przetwarzającej.

https://www.linkedin.com/help/linkedin/ask/TSO-DPO

Cele dot. danych

Ta lista przedstawia cele zbierania i przetwarzania danych.

  • Social media

Wykorzystywane technologie:

Ta lista przedstawia wszystkie technologie wykorzystywane przez tę usługę do gromadzenia danych.

  • Cookies

Zebrane dane

Ta lista przedstawia wszystkie (osobiste) dane gromadzone przez tę usługę lub za jej pośrednictwem.

  • Adres IP
  • Referrer URL
  • Informacje o koncie użytkownika

Podstawa prawna

Poniżej wymieniono wymagane podstawy prawne dotyczące przetwarzania danych.

  • Art. 6 ust. 1 pkt. 1 lit. a GDPR

Lokalizacja przetwarzania

Jest to główna lokalizacja, w której przetwarzane są zebrane dane. Jeśli dane są przetwarzane również w innych krajach, użytkownik jest informowany osobno.

  • Unia Europejska

Okres przechowywania informacji

Okres przechowywania to przedział czasu, w którym zebrane dane są zapisywane w celu przetwarzania. Dane należy usunąć, gdy tylko nie będą już potrzebne do określonych celów przetwarzania.

  • Dane zostaną usunięte, gdy tylko przestaną być potrzebne do celów przetwarzania.

Przekazywanie do innych państw

Ta usługa może przekazywać zebrane dane do innego kraju. Należy pamiętać, że ta usługa może przekazywać dane do kraju, w którym nie obowiązują wymagane standardy ochrony danych. Poniżej znajduje się lista krajów, do których dane są przekazywane. Aby uzyskać więcej informacji na temat zabezpieczeń, zapoznaj się z polityką prywatności dostawcy lub skontaktuj się z nim bezpośrednio.

  • Singapur
  • Stany Zjednoczone Ameryki

Odbiorcy danych

Poniżej wymieniono odbiorców gromadzonych danych.

  • LinkedIn Ireland Unlimited Company
  • LinkedIn Inc.

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności podmiotu przetwarzającego dane

https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę plików cookie podmiotu przetwarzającego dane

https://www.linkedin.com/legal/cookie_policy

Kliknij tutaj, aby zrezygnować z tego podmiotu przetwarzającego dane we wszystkich domenach

https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/62931/manage-advertising-preferences?lang=en

Przechowywane informacje

Ta usługa korzysta z różnych sposobów przechowywania informacji na urządzeniu użytkownika, takich jak wymienione poniżej.

Linkedin_oauth_

Ten cookie zapewnia funkcje na różnych stronach.

Typ: cookie

Okres: Sesja

5.2.11.      YouTube Video

Opis usługi

To jest usługa odtwarzacza wideo. Może być używany przez użytkownika do oglądania, polubienia, udostępniania, komentowania i przesyłania filmów.

Firma przetwarzająca

Google Ireland Limited

Google Building Gordon House, 4 Barrow St, Dublin, D04 E5W5, Ireland

Inspektor ochrony danych firmy przetwarzającej

Poniżej znajduje się adres e-mail inspektora ochrony danych firmy przetwarzającej.

https://support.google.com/policies/contact/general_privacy_form

Cele dot. danych

Ta lista przedstawia cele zbierania i przetwarzania danych.

  • Wyświetlanie filmów

Wykorzystywane technologie:

Ta lista przedstawia wszystkie technologie wykorzystywane przez tę usługę do gromadzenia danych.

  • Pliki cookie (jeśli tryb zwiększonej prywatności nie jest aktywny)

Zebrane dane

Ta lista przedstawia wszystkie (osobiste) dane gromadzone przez tę usługę lub za jej pośrednictwem.

  • Informacje o urządzeniu
  • Adres IP
  • Referrer URL
  • Obejrzane filmy

Podstawa prawna

Poniżej wymieniono wymagane podstawy prawne dotyczące przetwarzania danych.

  • Art. 6. ust. 1 s. 1 lit. a RODO

Lokalizacja przetwarzania

Jest to główna lokalizacja, w której przetwarzane są zebrane dane. Jeśli dane są przetwarzane również w innych krajach, użytkownik jest informowany osobno.

  • Unia Europejska

Okres przechowywania informacji

Okres przechowywania to przedział czasu, w którym zebrane dane są zapisywane w celu przetwarzania. Dane należy usunąć, gdy tylko nie będą już potrzebne do określonych celów przetwarzania.

  • Dane zostaną usunięte, gdy tylko przestaną być niezbędne do celów przetwarzania.

Przekazywanie do innych państw

Ta usługa może przekazywać zebrane dane do innego kraju. Należy pamiętać, że ta usługa może przekazywać dane do kraju, w którym nie obowiązują wymagane standardy ochrony danych. Poniżej znajduje się lista krajów, do których dane są przekazywane. Aby uzyskać więcej informacji na temat zabezpieczeń, zapoznaj się z polityką prywatności dostawcy lub skontaktuj się z nim bezpośrednio.

  • Chile
  • Stany Zjednoczone Ameryki
  • Tajwan
  • Singapur

Odbiorcy danych

Poniżej wymieniono odbiorców gromadzonych danych.

  • Alphabet Inc.
  • Google LLC
  • Google Ireland Limited

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności podmiotu przetwarzającego dane

https://business.safety.google/privacy/?hl=en

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę plików cookie podmiotu przetwarzającego dane

https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=en

Kliknij tutaj, aby zrezygnować z tego podmiotu przetwarzającego dane we wszystkich domenach

https://safety.google/privacy/privacy-controls/

Informacje dotyczące przechowywania

Poniżej możesz zobaczyć najdłuższy potencjalny czas przechowywania informacji w urządzeniu, określony z wykorzystaniem dowolnej metody przechowywania.

  • Maksymalny okres przechowywania plików cookie: 8 miesiące/-y

Przechowywane informacje

Ta usługa korzysta z różnych sposobów przechowywania informacji na urządzeniu użytkownika, takich jak wymienione poniżej.

__sak

Służy to do przechowywania informacji o preferencjach wideo odwiedzającego.

Typ: web

LAST_RESULT_ENTRY_KEY

Służy do zapisywania ustawień użytkownika podczas pobierania filmu z YouTube zintegrowanego z innymi stronami internetowymi.

Typ: web

yt-player-bandaid-host, yt-player-bandwidth, yt-player-headers-readable

Służy to określeniu optymalnej jakości wideo w oparciu o urządzenie odwiedzającego i ustawienia sieciowe.

Typ: web

yt-remote-cast-installed, yt-remote-connected-devices, yt-remote-device-id, yt-remote-fast-check-period, yt-remote-session-app, yt-remote-session-name

Służy do przechowywania preferencji odtwarzacza wideo użytkownika za pomocą osadzonego wideo YouTube.

Typ: web

YEC

Służy do przechowywania preferencji odtwarzacza wideo użytkownika za pomocą osadzonego wideo YouTube.

Typ: cookie

Okres: 1 rok, 1 miesiąc

CONSENT

Służy do wykrywania, czy użytkownik zaakceptował kategorię marketingową w banerze plików cookie.

Typ: cookie

Okres: 2 lat/-a

DEVICE_INFO

Służy do śledzenia interakcji użytkownika z osadzonymi treściami.

Typ: cookie

Okres: 5 miesiące/-y, 26 dni

remote_sid

Służy do implementacji i funkcjonalności treści wideo YouTube na stronie internetowej.

Typ: cookie

Okres: Sesja

test_cookie

To jest test uprawnień do ustawiania plików cookie w przeglądarce użytkownika.

Typ: cookie

Okres: 1 dzień

VISITOR_INFO1_LIVE

Służy do pomiaru przepustowości użytkowników w celu określenia, czy otrzymają nowy, czy stary interfejs odtwarzacza.

Typ: cookie

Okres: 6 miesiące/-y

YSC

Jest to ustawiane przez usługę wideo YouTube na stronach z osadzonymi filmami wideo YouTube.

Typ: cookie

Okres: Sesja

PREF

Służy do przechowywania informacji, takich jak preferowana konfiguracja strony i ustawienia odtwarzania, takie jak jawne opcje autoodtwarzania, losowa kombinacja i rozmiar odtwarzacza.

Typ: cookie

Okres: 8 miesiące/-y

pm_sess

Służy to do utrzymania sesji przeglądania.

Typ: cookie

Okres: 30 minut

CGIC

Służy do dostarczania wyników wyszukiwania poprzez automatyczne uzupełnianie zapytań wyszukiwania na podstawie początkowych danych wprowadzonych przez użytkownika.

Typ: cookie

Okres: 6 miesiące/-y

UULE

Służy do określenia lokalizacji geograficznej użytkownika.

Typ: cookie

Okres: 6 godzin

_Secure-YEC

Służy do przechowywania preferencji odtwarzacza wideo użytkownika za pomocą osadzonych filmów z YouTube.

Typ: cookie

Okres: 1 rok, 1 miesiąc

5.2.12.      gstatic.com

Opis usługi

Jest to domena używana przez Google do przenoszenia zawartości statycznej na inną nazwę domeny w celu zmniejszenia wykorzystania przepustowości i zwiększenia wydajności sieci dla użytkownika końcowego.

Firma przetwarzająca

Alphabet Inc.

1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043-1351, United States of America

Inspektor ochrony danych firmy przetwarzającej

Poniżej znajduje się adres e-mail inspektora ochrony danych firmy przetwarzającej.

https://support.google.com/policies/contact/general_privacy_form

Cele dot. danych

Ta lista przedstawia cele zbierania i przetwarzania danych.

  • Zwiększenie wydajności sieci
  • Zmniejszenie wykorzystania przepustowości

Wykorzystywane technologie:

Ta lista przedstawia wszystkie technologie wykorzystywane przez tę usługę do gromadzenia danych.

  • JavaScript

Zebrane dane

Ta lista przedstawia wszystkie (osobiste) dane gromadzone przez tę usługę lub za jej pośrednictwem.

  • Obrazy
  • CSS

Podstawa prawna

Poniżej wymieniono wymagane podstawy prawne dotyczące przetwarzania danych.

  • Art. 6. ust. 1 s. 1 lit. f RODO

Lokalizacja przetwarzania

Jest to główna lokalizacja, w której przetwarzane są zebrane dane. Jeśli dane są przetwarzane również w innych krajach, użytkownik jest informowany osobno.

  • Stany Zjednoczone Ameryki

Okres przechowywania informacji

Okres przechowywania to przedział czasu, w którym zebrane dane są zapisywane w celu przetwarzania. Dane należy usunąć, gdy tylko nie będą już potrzebne do określonych celów przetwarzania.

  • Żądania zasobów CSS są przechowywane w pamięci podręcznej przez 1 dzień, pliki czcionek są przechowywane w pamięci podręcznej przez rok. Niektóre informacje są przechowywane do momentu ich usunięcia przez użytkownika, niektóre wygasają po określonym czasie, niektóre są przechowywane do momentu usunięcia konta Google użytkownika.

Przekazywanie do innych państw

Ta usługa może przekazywać zebrane dane do innego kraju. Należy pamiętać, że ta usługa może przekazywać dane do kraju, w którym nie obowiązują wymagane standardy ochrony danych. Poniżej znajduje się lista krajów, do których dane są przekazywane. Aby uzyskać więcej informacji na temat zabezpieczeń, zapoznaj się z polityką prywatności dostawcy lub skontaktuj się z nim bezpośrednio.

  • Stany Zjednoczone Ameryki
  • Chiny
  • Tajwan
  • Singapur

Odbiorcy danych

Poniżej wymieniono odbiorców gromadzonych danych.

  • Alphabet Inc., Google LLC, Google Ireland Limited

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę prywatności podmiotu przetwarzającego dane

http://www.google.com/intl/de/policies/privacy/

Kliknij tutaj, aby przeczytać politykę plików cookie podmiotu przetwarzającego dane

https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=en

Kliknij tutaj, aby zrezygnować z tego podmiotu przetwarzającego dane we wszystkich domenach

https://safety.google/privacy/privacy-controls/

Informacje dotyczące przechowywania

Poniżej możesz zobaczyć najdłuższy potencjalny czas przechowywania informacji w urządzeniu, określony z wykorzystaniem dowolnej metody przechowywania.

  • Maksymalny okres przechowywania plików cookie: Sesja

5.3.        Pliki cookies widoczne na stronie zamocowania.niczuk.pl

Nazwa

Wartość (skrót)

Kategoria

Typ (1st/3rd party)

Czas życia

Opis funkcji

PHPSESSID

7298b3f6598...

Niezbędne (techniczne)

First-party

Sesja

Identyfikator sesji PHP – utrzymuje stan logowania, koszyka lub preferencji użytkownika.

cookie_agree

accepted

Niezbędne

First-party

ok. 1 rok

Zapisuje informację o wyrażeniu zgody na stosowanie cookies (baner zgód).

sitelang

pl_PL, en_EN, cz_CZ, lt_LT, GR (różne wartości)

Funkcjonalne

First-party

Sesja

Przechowuje preferencję języka interfejsu strony (język wersji strony).

_ga

GA1.1...

Analityczne

First-party (Google Analytics)

2 lata

Identyfikator klienta GA – służy do odróżniania użytkowników w statystykach.

_ga_53BMD5KJH6, _ga_W22JY700B0

GS2.1...

Analityczne

First-party (Google Analytics 4)

2 lata

Pliki powiązane z kontenerami GA4 – analizują ruch i zachowanie na stronie.

_gid (nie pokazany, ale zwykle towarzyszy _ga)

Analityczne

Google Analytics

24 h

Rozróżnia sesje użytkowników w danym dniu.

_fbp

fb.1...

Marketingowe

Third-party (Meta / Facebook Pixel)

3 miesiące

Umożliwia pomiar skuteczności kampanii Facebook Ads i remarketing.

nQ_userVisitId

92e64e0f...

Analityczne / funkcjonalne

First-party

Sesja

Identyfikator wizyty – prawdopodobnie z systemu NetQuest lub innego narzędzia analitycznego.

5.4.        Pliki cookies widoczne z domen Google / Tag Manager

Nazwa

Kategoria

Typ

Czas życia

Opis

AEC, NID, HSID, SID, APISID, SAPISID, SSID, SIDCC, __Secure-1P*, __Secure-3P*

Marketingowe / bezpieczeństwa

Third-party (Google)

6–24 miesiące

Autoryzacja logowania Google, zabezpieczenia, personalizacja reklam i usług (Maps, Search).

_GRECAPTCHA

Funkcjonalne / bezpieczeństwa

Third-party (Google)

6 miesięcy

Weryfikacja użytkownika w reCAPTCHA (formularze, zabezpieczenia).

Istnieje możliwość takiego skonfigurowania Twojej przeglądarki internetowej, która spowoduje, że całkowicie zostanie wyłączona możliwość przechowywania plików Cookies na dysku twardym Twojego komputera. Pamiętaj, że efektem takiej zmiany może być utrata możliwości korzystania z niektórych funkcji serwisu. 

6.  Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies: 

  1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). 
  1. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej,  której używa. 

 

 

  1. Wszelkie stosowane przez Administratora sposoby przetwarzania danych osobowych zostały przedstawione w https://zamocowania.niczuk.pl/pl_PL/page/175/O-nas/RODO-i-polityka-prywatnosci w sekcji Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.

7.  Informacje uzupełniające o przetwarzaniu danych osobowych użytkowników:

 

  1. W ramach plików cookie przetwarzane są dane osobowe użytkowników korzystających z Serwisu, logujących się do udostępnionych funkcjonalności oraz w ramach udostępnianych paneli serwisowych lub formularzy. W takich przypadkach przetwarzanie danych osobowych realizowane jest na podstawie wskazanych w rozdziale 5. zasad.
  1. Wykorzystywane przez Administratora pliki cookie wygasają po zakończeniu sesji przeglądania lub zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
  1. Wykonywanie praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, takich jak ich uzyskanie dostępu i usuwanie danych osobowych, w związku wykorzystaniem przez Administratora plików cookie, co do zasady jest możliwe z poziomu ustawień przeglądarki.
  1. W związku z prowadzonym przetwarzaniem mają Państwo prawo żądania:
    1. dostępu do danych osobowych i ich poprawiania,
    2. ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    3. usunięcia danych osobowych,
    4. prawo do przenoszenia danych osobowych,
    5. prawo do żądania sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
  2. Zgłaszanie żądań dotyczących realizacji Państwa praw można składać:
    1. w formie pisemnej na adres: THALE sp. z o.o. sp.k., Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn, Polska
    2. elektronicznie na adres e-mail: iod@niczuk.pl
  3. Przysługuje Państwu także prawo złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  1. Jeżeli użytkownik skorzysta z formularza kontaktowego to dodatkowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się na stronie: https://zamocowania.niczuk.pl/pl_PL/page/175/O-nas/RODO-i-polityka-prywatnosci w sekcji Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.  

8.  Etyka serwisu

Dbamy także o to, żeby w naszych serwisach nie znalazły się treści sprzeczne z prawem polskim i międzynarodowym. Nie dopuszczamy do publikacji treści nawołujących do nienawiści etnicznej, rasowej, wyznaniowej czy światopoglądowej, a także do publikacji pornografii, treści nieetycznych lub uważanych za obelżywe. Takie treści będą usuwane.

 

Dowiedz się więcej o marce Niczuk.

Zobacz naszą prezentację wizerunkową lub pobierz katalog produktowy.

Zarejestruj się

Zaloguj się

Przypomnij mi hasło

Wyślij przypomnienie
ZAPYTAJ DORADCĘ
ZAPYTAJ DORADCĘ
To pole jest obowiązkowe
To pole jest obowiązkowe
To pole jest obowiązkowe
Wyślij
Dziękujemy za wiadomość