PL

włącz dźwięk powiadomienia czatu

Regulaminy i polityka prywatności.

Na tej stronie dowiesz się, w jaki sposób THALE przetwarza twoje dane osobowe.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; dalej RODO), Administratorem Państwa danych osobowych jest: THALE sp. z o. o. sp. k., Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn, Polska, dalej: Spółka.

Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Cupiał, z którym można się skontaktować poprzez
e-mail: iod@niczuk.pl lub korespondencyjnie na adres podany powyżej.

1. Dane osobowe przetwarzamy:

1.1. Kiedy korzystacie Państwo z formularza kontaktowego
Skorzystanie z formularza wymaga wypełnienia pola adres e-mail oraz treść wiadomości w celu umożliwienia udzielenia Państwu odpowiedzi. Podanie w tych polach danych osobowych jest w tym przypadku dobrowolne, jednakże ich niepodanie lub podanie danych nieprawdziwych uniemożliwi nam udzielenie Państwu odpowiedzi.  

Podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes, którym jest możliwość identyfikacji osoby, której sprawą się zajmujemy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

1.2. Kiedy realizujemy złożone zamówienia
W przypadku zawierania z Państwem umów na wykonanie lub dostawę oferowanych przez nas produktów, Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania i rozliczenia zawartej umowy, a także organizacji transportu towarów. W tym wypadku podanie żądanych danych osobowych jest obowiązkowe.

Dane dotyczące zawartej umowy i dane zgromadzone w celu jej rozliczenia przetwarzane będą przez okres wymagany przepisami prawa, co najmniej przez okres 5 lat liczonych od pierwszego dnia roku następującego po roku, w którym umowa została rozliczona. Okres ten może być dłuższy w przypadku ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron umowy.

1.3. Kiedy obsługujemy zgłoszone reklamacje
W przypadku złożenia reklamacji dotyczącej naszych produktów lub usług, Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu jej rozpatrzenia. W tym wypadku podanie żądanych danych osobowych jest obowiązkowe.
Dane dotyczące zgłoszonej reklamacji będą przechowywane przez 1 rok od rozpatrzenia reklamacji. Okres ten może być dłuższy w przypadku ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron.

1.4. Prowadząc monitoring wizyjny
Spółka prowadzi monitoring wizyjny należących do Spółki budynków i terenów w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i mienia. Monitoring prowadzony jest zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy, co jest prawnie uzasadnionym interesem Spółki, a nagrania będą przechowywane nie dłużej niż 1 miesiąc od daty nagrania.

1.5. Organizując lub współorganizując szkolenia branżowe
W przypadku obsługi Państwa zgłoszeń na udział w organizowanych przez Spółkę szkoleniach, przetwarzanie danych będzie realizowane w oparciu o zgodę na przetwarzanie danych osobowych, natomiast od momentu potwierdzenia uczestnictwa w danym szkoleniu, przetwarzanie będzie wykonywane w związku z realizacją umowy, której przedmiotem jest wykonanie usługi szkoleniowej. Podanie danych jest niezbędne aby osiągnąć ww. cele.
Dane związane ze zrealizowanymi usługami szkoleniowymi przechowujemy do czasu przedawnienia potencjalnych roszczeń oraz z uwzględnieniem okresów wymaganych przepisami podatkowymi. Okres ten co do zasady wynosi 5 lat po roku, w którym zakończono rozliczenie.
Natomiast w przypadku rezygnacji ze szkolenia przed potwierdzeniem uczestnictwa, dane będą przechowywane do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie może nastąpić wyłącznie do momentu, w którym Spółka poniesie koszty związane z realizowaną usługą szkoleniową. Wycofanie zgody będzie skutkowało, usunięciem danych osobowych z listy osób chętnych do udziału w szkoleniu.

1.6. Informując o szkoleniach branżowych
Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na otrzymywanie informacji o nadchodzących szkoleniach, to  zgromadzone w ten sposób dane osobowe będziemy przetwarzali na podstawie udzielonej przez państwa zgody. Zarówno wyrażenie zgody jak i podanie w tym zakresie danych osobowych jest dobrowolne. Zgromadzone dane będą przechowywane do czasu wycofania zgody.

1.7. Prowadząc korespondencję tradycyjną lub poprzez email
W przypadku kontaktu z Państwem lub udzielenia odpowiedzi na pytania, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub poczty e-mail, także w ramach realizowanych przez nas umów, dane osobowe zawarte w korespondencji przetwarzamy wyłącznie w celu komunikacji, rozwiązania danej sprawy lub realizacji umowy. 

Podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli prowadzenie korespondencji kierowanej do Spółki w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 

Podanie danych jest niezbędne w celu umożliwienia nam identyfikacji osób z którymi się kontaktujemy lub których sprawę mamy rozstrzygnąć.

Dane będziemy przetwarzać przez czas niezbędny do załatwienia danej sprawy, nie dłużej jednak niż 6 lat liczone od dnia otrzymania ostatniej korespondencji.

1.8. Podczas kontaktu telefonicznego
W przypadku kontaktu drogą telefoniczną, będziemy prosić o podanie danych osobowych, gdy będzie to niezbędne do realizacji Państwa sprawy. 

Podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes, którym jest możliwość identyfikacji osoby, której sprawą się zajmujemy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Podanie danych jest niezbędne do osiągniecia ww. celu przetwarzania.

Dane będziemy przechowywać przez czas niezbędny do załatwienia danej sprawy. Nie dłużej jednak niż 6 lat.

1.9. Prowadzenie profilu LinkedIn
Na naszym profilu LinkedIn przetwarzamy Państwa dane jeżeli odwiedzacie nasz profil i pozostawiacie na nim m.in. komentarze i posty. 

Podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli promowanie działalności Spółki poprzez informowanie o wydarzeniach, usługach oraz produktach, a także publikacja wpisów w zakresie prowadzonej działalności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Podanie danych jest niezbędne do osiągniecia ww. celu. 

W tym wypadku Państwa dane mogą być przetwarzane przez LinkedIn Ireland Unlimited Company poza krajami EOG, szczegółowe informacje na temat bezpieczeństwa zapewnianego przez serwis w tym zakresie znajdziecie Państwo na stronie Polityka ochrony prywatności LinkedIn. LinkedIn zapewnia, że stosuje zatwierdzone przez Komisję Europejską Standardowe Klauzule umowne stanowiące mechanizmy prawne dotyczące transferu danych z UE, szczegółowe informacje na ten temat znajdują się na stronie EU, EEA, and Swiss data transfers.
Dane będziemy przechowywać przez czas ich publikacji na profilu LinkedIn.
Przysługujące prawa:
- żądanie dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania
- wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania.

1.10. Prowadzenie profilu Instagram
Na naszym profilu Instagram (strona: przetwarzamy Państwa dane jeżeli odwiedzacie nasz profil, obserwujecie go i pozostawiacie na nim polubienia lub komentarze.
Podstawą prawną przetwarzania jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli promowanie działalności Spółki poprzez informowanie o wydarzeniach, usługach oraz produktach, a także publikacja wpisów w zakresie prowadzonej działalności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie danych jest niezbędne do osiągniecia ww. celu. 
W tym wypadku Państwa dane mogą być przetwarzane przez META poza krajami EOG, w celu szczegółowych informacji na temat bezpieczeństwa zapewnianego przez Instagram i Facebook w tym zakresie znajdziecie Państwo na stronach  Zasady ochrony prywatności META oraz informacje dla firm META.

1.11. Dane będziemy przechowywać przez czas publikacji danych na profilu Instagram
Zgłaszanie żądań dotyczących realizacji Państwa praw można składać:  
- w formie pisemnej na adres: THALE sp. z o. o. sp. k. (właściciel marki Niczuk), Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn,  
- elektronicznie na adres e-mail: iod@niczuk.pl

2. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych

Zgodę, udzieloną na przetwarzanie danych osobowych, możecie Państwo wycofać wysyłając e-mail na adres: iod@niczuk.pl o treści: “Wycofuję zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie adresu e-mail (proszę podać adres e-mail)” lub osobiście w siedzibie Spółki.

Wycofanie zgody może być złożone wyłącznie przez właściciela danych osobowych. Spółka zastrzega sobie prawo weryfikacji tożsamości osoby wycofującej zgodę w celu zapewnienia prawidłowej realizacji uprawnień.

3. Udostępnianie danych osobowych

Zgromadzone dane osobowe mogą być udostępniane:
dostawcom systemów informatycznych oraz podmiotom współpracującym w celu wykonywania czynności technicznych mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa tych systemów;
podmiotom świadczącym usługi pocztowe zgodnie z prawem pocztowym w celu prowadzenia korespondencji tradycyjnej;
bankom w przypadku konieczności dokonania rozliczeń;
podmiotom, z którymi Spółka współpracuje w celu organizacji szkoleń.

Wszelkie ujawnianie danych osobowych prowadzone jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wyłącznie w sytuacjach gdy jest to niezbędne w celu realizacji i rozliczania świadczonych usług z zapewnieniem poufności przetwarzanych danych osobowych.

4. Prawa właścicieli danych osobowych

W związku z prowadzonym przetwarzaniem mają Państwo prawo żądania:
dostępu do danych osobowych i ich poprawiania,
ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
usunięcia danych osobowych,
prawo do przenoszenia danych osobowych,
prawo do żądania sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Zgłaszanie żądań dotyczących realizacji Państwa praw można składać:
- w formie pisemnej na adres: THALE sp. z o.o. sp.k., Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn, Polska
- elektronicznie na adres e-mail: iod@niczuk.pl
Przysługuje Państwu także prawo złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

5. Przekazywanie danych do Państw trzecich

Gromadzone przez nas dane osobowe przechowywane są na serwerach zlokalizowanych w Unii Europejskiej. Jednakże część z przetwarzanych danych w tym dane przekazywane pocztą elektroniczną, przetwarzane są przez nas z wykorzystaniem usług chmurowych dostarczanych przez firmę Microsoft i w związku z tym mogą być przekazane na podstawie standardowych klauzul umownych do państwa trzeciego. Zasady bezpieczeństwa przekazywania danych wynikające ze standardowych klauzul umownych, a stosowane przez Microsoft, opisane są na stronie Zasoby i dokumenty licencyjne Microsoft.

Administrator danych osobowych THALE sp. z o. o. sp. k., Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn, Polska.

CEL PRZETWARZANIA DANYCH
Rozpatrzenie złożonej oferty i ewentualne skontaktowanie się z Panią/Panem w celu przeprowadzenia dalszej procedury rekrutacyjnej. Po wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w innych rekrutacjach także w celu poinformowania Pani/Pana o rekrutacjach prowadzonych w przyszłości w naszej Firmie.

DANE, KTÓRE PRZETWARZAMY
Podanie danych w zakresie imienia (imion) i nazwiska, daty urodzenia, danych do kontaktu (dowolnie podanych przez Panią/Pana: adresu do korespondencji albo adresu e-mail albo nr telefonu), wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z Kodeksu Pracy. Będziemy przetwarzać te dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Podanie danych dotyczących m.in. wizerunku, ukończonej szkoły, wykształcenia uzupełniającego, dodatkowych uprawnień, zainteresowań i innych danych jest nieobowiązkowe, a podanie ich w dokumentach rekrutacyjnych będzie traktowane jako wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

CZAS PRZETWARZANIA DANYCH
1) Złożoną ofertę będziemy przetwarzać do czasu zakończenia rekrutacji. Po zakończeniu procesu naboru i wyłonieniu kandydata oferty osób niezatrudnionych są niszczone.
2) Jeśli wyrazi Pani/ Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z przyszłymi rekrutacjami prowadzonymi przez naszą Firmę – dane będą przetwarzane do końca roku następującego po roku, w którym złożono dokumenty. Po tym czasie dokumenty zostaną zniszczone.
3) W przypadku zatrudnienia, złożone dokumenty zostaną włączone do akt osobowych na podstawie Kodeksu Pracy.

TEST OSOBOWOŚCI
Podczas niektórych naborów, Spółka przeprowadza test osobowości, co pozwala wybrać kandydata o predyspozycjach najbardziej pasujących do oferowanego stanowiska. Udział w teście jest dobrowolny, a przetwarzanie danych osobowych w tym zakresie wymaga udzielenia pisemnej zgody przez kandydata (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Udzieloną zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Odmowa udzielenia zgody lub jej wycofanie nie ma wpływu na proces rekrutacji ani na przetwarzanie danych jakiego dokonała Spółka przed jej wycofaniem. Zgromadzone testy przechowywane są przez okres 6 miesięcy od dnia testu. Po tym czasie dane są niszczone. Ze względów bezpieczeństwa Spółka dopuszcza wgląd w wykonane testy tylko w swojej siedzibie.

PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA
Wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie wysyłając wiadomość na adres e-mail: rekrutacja@niczuk.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia ich przetwarzania.

Posiada Pani/Pan prawo przenoszenia danych przetwarzanych w systemach informatycznych na podstawie udzielonej zgody. Posiada Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

KONTAKT Z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH
Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Cupiał, do którego można kierować pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych na adres e-mail: iod@niczuk.pl.

CENY I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Ceny towarów prezentowane w cenniku oraz w niniejszym Regulaminie są cenami netto, tj. bez podatku VAT loco magazyn sprzedawcy.
2. THALE sp. z o.o. sp.k. (właściciel marki NICZUK) zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
3. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Termin płatności wskazany jest na fakturze VAT.
4. Możliwe są następujące formy płatności:
a) za pobraniem – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki,
b) przelewem – termin płatności ustalany jest indywidualnie.
5. Jeżeli klient nie dokona należnej płatności w terminie do 14 dni po upływie terminu wskazanego na fakturze, wówczas Sprzedawcy przysługuje prawo do naliczania odsetek ustawowych za opóźnienia w wysokości maksymalnej .

WARUNKI DOSTAWY
I Koszty dostawy realizowanej w kraju:
1. Jeżeli wartość pojedynczego zamówienia przekracza 1900 zł netto*, sprzedawca dostarcza zamówiony towar na własny koszt do miejsca wskazanego przez kupującego. *Nie dotyczy elementów powyżej 3 m.b.
2. W przypadku, gdy wartość netto jednorazowego zamówienia wynosi:
a) od 1001 zł do 1900 zł netto do ceny towaru doliczany jest koszt wysyłki w kwocie 41 zł netto,
b) do 1000 zł netto do ceny towaru doliczany jest koszt wysyłki w kwocie 46 zł netto.
3. W przypadku zamówień profili montażowych o długości powyżej 3 m doliczany jest dodatkowy koszt transportu ustalany indywidualnie w oparciu o wartość zamówienia i miejsce dostawy.
4. Jeżeli dostawa odbywa się poza granicami Polski, to koszt przesyłki ponosi kupujący.
5. Koszty wysyłki ujęte są w odrębnej pozycji na fakturze VAT lub na wniosek kupującego mogą być doliczone do ceny towaru.
II Zasady realizacji zamówień krajowych:
1. Zamówiony towar dostarczany jest przez wyspecjalizowane firmy spedycyjne lub przewoźników.
2. Zamówienia typowe składane w dniu roboczym do godziny 10:00 przyjmowane są do realizacji w tym samym dniu. Zamówienia złożone w niedziele i święta przyjmowane są do realizacji w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Dostawa towaru do kupującego planowania jest w ciągu dwóch dni roboczych. W przypadku wskazania miejsca dostawy odległego od głównych szlaków komunikacyjnych dostawa może nastąpić dopiero w drugim dniu roboczym licząc od dnia następnego po dniu złożenia zamówienia.
3. Klient otrzyma potwierdzenie terminu realizacji zamówienia.
4. Na życzenie Klienta możliwa jest wysyłka zamówienia z dostawą w sobotę, wiąże się to jednak z dodatkową, ustalaną indywidualnie dopłatą.
5. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w w przypadku wystąpienia czynników od niego niezależnych, np.: blokady dróg, strajków przewoźników, katastrof, unieruchomienia zakładu, itp.
6. Zamówienia na wyroby nietypowe realizowane są według indywidualnych ustaleń.
III Zamówienie zostanie przyjęte pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie:
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
Po upływie 5 dni roboczych po dniu, w którym Sprzedawca lub przewoźnik próbował dostarczyć towar lub Sprzedawca powiadomił Klienta o możliwości odbioru towaru, a Klient go nie odebrał bądź nie przyjął ich dostawy, Sprzedawca może odstąpić od umowy sprzedaży.

ZASADY SKŁADANIA REKLAMACJI ILOŚCIOWYCH, JAKOŚCIOWYCH I WARTOŚCIOWYCH
1. W celu zabezpieczenia słusznego interesu stron Klient powinien dochować należytej staranności przy odbiorze towaru od przewoźnika sprawdzając ilość, wagę i stan opakowań, w których dostarczono towar. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, rozerwania lub ubytku należy zgłosić ten fakt kurierowi bądź przewoźnikowi oraz w jego obecności potwierdzić ustalenia zapisem w protokole rozbieżności dostawy. Brak protokołu rozbieżności dostawy uniemożliwia złożenie reklamacji ilościowej.
2. Składając reklamację ilościową, jakościową lub wartościową Klient powinien niezwłocznie, nie później niż w terminie 6 dni od dnia otrzymania dostawy, powiadomić o zaistniałej sytuacji sprzedającego telefonicznie oraz potwierdzić ten fakt drogą elektroniczną
2.1. Po tym terminie Sprzedawca ma prawo odmówić rozpatrzenia reklamacji.
3. Zależnie od zakresu reklamacji Klient zobowiązany jest:
W przypadku reklamacji ilościowej sprawdzić i przeliczyć dostarczone opakowania zbiorcze
zgłosić nieprawidłowości w protokole reklamacyjnym podając:
a) pełną nazwę Klienta,
b) numer faktury (lub WZ) oraz datę jej wystawienia,
c) datę dostawy oraz numer listu przewozowego,
d) stwierdzone niezgodności pomiędzy zamówieniem a dostawą lub rozbieżności w faktycznych dostawach i dokumentach,
e) symbole cyfrowe i literowe etykiet załączonych do opakowań reklamowanych asortymentów wyrobów.
W przypadku reklamacji jakościowej należy sporządzić protokół reklamacyjny podając:
a) pełną nazwę Klienta,
b) numer faktury (lub WZ) lub datę zakupu,
c) stwierdzone w wyrobach zdaniem Klienta wady jakościowe wraz z krótkim ich opisem lub zdjęciami dokumentującymi wskazane nieprawidłowości.
W przypadku reklamacji wartościowej Klient powinien podać podstawę, na której opiera twierdzenie niezgodności cen, podając jednocześnie:
a) pełną nazwę kupującego,
b) numer faktury (lub WZ) oraz datę jej wystawienia,
c) stwierdzone niezgodności pomiędzy cenami wyrobów zamówionych, potwierdzonych i dostarczonych.
4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć złożoną reklamację w terminie 14 dni od daty wpłynięcia protokołu reklamacyjnego.
5. W przypadku uznania reklamacji oraz domagania się dostawy wyrobów wolnych od wad, Klient zobowiązany jest do wydania sprzedawcy zareklamowanego asortymentu wyrobów i odbioru towaru wolnego od wad. W przypadku, gdy zwrócone wyroby zostały wycofane z produkcji, sprzedawca wystawi fakturę korygującą w cenach zakupu i dokona zwrotu należności na rachunek bankowy kupującego.
6. Sprzedawca pokrywa koszty rozpatrzenia jedynie zasadnych reklamacji.
7. Zasady składania reklamacji przez konsumentów regulują zapisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

ZASADY ZWROTU TOWARU PEŁNOWARTOŚCIOWEGO
1. Towar pełnowartościowy co do zasady nie podlega zwrotowi.
2. W przypadku indywidualnych ustaleń z Klientem firma THALE sp. z o.o. sp.k. dokonuje przyjęcia zwrotu towaru pełnowartościowego do 12 miesięcy  od dnia zakupu ale nie później niż 4 miesiące  przed upływem terminu przydatności, jednakże za dokonaniem opłaty manipulacyjnej związanej z obsługą w/w zwrotu.
3. Zwrotowi podlega jedynie towar w oryginalnym, pełnym opakowaniu, które nie może być zniszczone, uszkodzone z nienaruszoną etykietą. Towar nie może być uszkodzony, zabrudzony oraz nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar musi występować w aktualnej ofercie THALE sp. z o.o. sp.k. Zwrot towaru odbywa się na koszt Zwracającego.
4. Sprzedawca ma 5 dni roboczych na przesłanie odpowiedzi dotyczącej zwrotu.
5. Wysokość opłaty manipulacyjnej jest ustalana indywidualnie z Klientem, który wyraził chęć dokonania zwrotu ujętego w pkt 2. i jest zależna od ilości zwracanego towaru.
6. Sprzedawca sprawdza zawartość otrzymanego zwrotu, zgodnie z deklarowaną ilością i jakością.
7. Klient, wyrażając chęć zwrotu towaru pełnowartościowego zobowiązany jest przygotować dokument zawierający:
dane Klienta,
NR WZ bądź nr faktury sprzedaży,
ilość zwracanego towaru.
8. Sprzedawca zobowiązany jest do wystawienia faktury korygującej na w/w towar.
9. Sprzedawca wystawi fakturę obciążeniową na kwotę ustalonej opłaty manipulacyjnej niezależnie od wystawienia faktury korekty ujętej w pkt. 8.

REZYGNACJA Z ZAMOWIENIA NA PRODUKTY NIETYPOWE
1. Jeśli Kupujący wycofa się z zakupu produktów nietypowych, tj. zamówionych i produkowanych na indywidualne zamówienie, zobowiązany jest do zapłaty 100% wartości brutto zamówionego towaru.

ROZWIĄZANIE UMOWY
1. Sprzedawca może rozwiązać umowę sprzedaży, poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia Klientowi, jeżeli:
1.1 Klient dopuszcza się istotnego naruszenia któregokolwiek z warunków umowy i (jeśli takie naruszenie jest możliwe do naprawienia) nie naprawi naruszenia w ciągu 14 dni od otrzymania pisemnego powiadomienia o tym strony;
1.2 Klient zawiesza, grozi zawieszeniem, zaprzestaje lub grozi zaprzestaniem prowadzenia całości lub istotnej części swojego biznesu;
1.3 Sytuacja finansowa Klienta pogarsza się w takim stopniu, że w ocenie Sprzedawcy Klient nie wywiąże się ze swoich zobowiązań.
2. Sprzedawca może zawiesić dostawę towarów, jeżeli Klient podlega któremukolwiek ze zdarzeń wymienionych w klauzuli 1.1 do klauzuli 1.4 lub Sprzedawca ma uzasadnione przekonanie, że Klient wkrótce stanie się przedmiotem któregokolwiek z nich, lub jeśli Klient nie zapłaci żadnej kwoty należnej w terminie płatności.
3. Sprzedawca może rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym, poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia Klientowi, jeżeli Klient nie zapłaci jakiejkolwiek kwoty należnej w terminie płatności.
4. Po rozwiązaniu umowy z jakiegokolwiek powodu, Klient niezwłocznie zapłaci Sprzedawcy wszystkie zaległe niezapłacone faktury i odsetki.

OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
1. Sprzedawca w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta, za jakąkolwiek utratę zysków lub jakąkolwiek stratę wynikającą z lub w związku z podjęciem współpracy z THALE sp. z o.o. sp.k.
2. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za szkody, które nastąpiły z przyczyn dotyczących Kupującego, za niezgodne z przeznaczeniem zastosowanie dostarczonych produktów, błędny ich montaż, błędne uruchomienie, za błędne obchodzenie się z produktami.

SIŁA WYŻSZA
1. Żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w wykonaniu lub niewykonaniu któregokolwiek ze swoich zobowiązań, jeżeli wynika to ze zdarzeń lub przyczyn spowodowanych zjawiskami siły wyższej, czyli wszelkie okoliczności, których nie można było przewidzieć ani też im zapobiec i nie są spowodowane przez żadną ze stron.
2. W takich okolicznościach termin wykonania umowy przedłuża się o okres odpowiadający okresowi, w którym wykonanie zostało opóźnione lub nie zostało wykonane. Jeżeli okres opóźnienia lub niewykonania zobowiązania trwa 4 tygodnie, strona, której to nie dotyczy, może rozwiązać umowę, przekazując stronie zainteresowanej pisemnie 14-dniowe powiadomienie.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. THALE sp. z o.o. sp.k. zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Zmienione postanowienia obowiązują, jeżeli podane zostały do wiadomości Klienta w momencie składania zamówienia w taki sposób, że Klient miał możliwość zapoznać się z ich treścią.
2. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w Regulaminie
3. W sprawach nieuregulowanych OWS mają zastosowanie przepisy prawa polskiego,
w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego. Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy będą rozpoznawane przez  właściwe Sądy dla siedziby THALE sp. z o.o. sp.k..


Poniższa Polityka Prywatności określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora oraz zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych Użytkowników, które zostały podane przez nich osobiście i dobrowolnie za pośrednictwem narzędzi dostępnych w Serwisie. 

Poniższa Polityka Prywatności jest integralną częścią Regulaminu Serwisu, który określa zasady, prawa i obowiązki Użytkowników korzystających z Serwisu. 

§1 DEFINICJE

  • Serwis - serwis internetowy "Zamocowania Niczuk" działający pod adresem zamocowania.niczuk.pl 

  • Serwis zewnętrzny - serwisy internetowe partnerów, usługodawców lub usługobiorców współpracujących z Administratorem 

  • Administrator Serwisu / Danych - Administratorem Serwisu oraz Administratorem Danych (dalej Administrator) jest firma "THALE sp. z o. o. sp. k.", prowadząca działalność pod adresem: Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn, o nadanym numerze identyfikacji podatkowej (NIP): 7393929267, o nadanym numerze KRS: 0000815792, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu 

  • Użytkownik - osoba fizyczna, dla której Administrator świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu. 

  • Urządzenie - elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu 

  • Cookies (ciasteczka) - dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na Urządzeniu Użytkownika 

  • RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) 

  • Dane osobowe - oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej 

  • Przetwarzanie - oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie; 

  • Ograniczenie przetwarzania - oznacza oznaczenie przechowywanych danych osobowych w celu ograniczenia ich przyszłego przetwarzania 

  • Profilowanie - oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się 

  • Zgoda - zgoda osoby, której dane dotyczą oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych 

  • Naruszenie ochrony danych osobowych - oznacza naruszenie bezpieczeństwa prowadzące do przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia, utracenia, zmodyfikowania, nieuprawnionego ujawnienia lub nieuprawnionego dostępu do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych 

  • Pseudonimizacja - oznacza przetworzenie danych osobowych w taki sposób, by nie można ich było już przypisać konkretnej osobie, której dane dotyczą, bez użycia dodatkowych informacji, pod warunkiem że takie dodatkowe informacje są przechowywane osobno i są objęte środkami technicznymi i organizacyjnymi uniemożliwiającymi ich przypisanie zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej 

  • Anonimizacja - Anonimizacja danych to nieodwracalny proces operacji na danych, który niszczy / nadpisuje "dane osobowe" uniemożliwiając identyfikację, lub powiązanie danego rekordu z konkretnym użytkownikiem lub osobą fizyczną. 

 

§2 INSPEKTOR DANYCH OSOBOWYCH 

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którym jest Michał Cupiał. 
 
Z Inspektorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@niczuk.pl, telefonicznie pod numerem +48 881266 777 lub pisemnie pisząc na adres Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn. 
 
Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych. 

 

§3 Rodzaje Plików Cookies 

  • Cookies wewnętrzne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez system teleinformatyczny Serwisu 

  • Cookies zewnętrzne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez systemy teleinformatyczne Serwisów zewnętrznych. Skrypty Serwisów zewnętrznych, które mogą umieszczać pliki Cookies na Urządzeniach Użytkownika zostały świadomie umieszczone w Serwisie poprzez skrypty i usługi udostępnione i zainstalowane w Serwisie 

  • Cookies sesyjne - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis podczas jednej sesji danego Urządzenia. Po zakończeniu sesji pliki są usuwane z Urządzenia Użytkownika. 

  • Cookies trwałe - pliki zamieszczane i odczytywane z Urządzenia Użytkownika przez Serwis do momentu ich ręcznego usunięcia. Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia chyba że konfiguracja Urządzenia Użytkownika jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookie po zakończeniu sesji Urządzenia. 

 

§4 Bezpieczeństwo składowania danych 

  • Mechanizmy składowania i odczytu plików Cookie - Mechanizmy składowania, odczytu i wymiany danych pomiędzy Plikami Cookies zapisywanymi na Urządzeniu Użytkownika a Serwisem są realizowane poprzez wbudowane mechanizmy przeglądarek internetowych i nie pozwalają na pobieranie innych danych z Urządzenia Użytkownika lub danych innych witryn internetowych, które odwiedzał Użytkownik, w tym danych osobowych ani informacji poufnych. Przeniesienie na Urządzenie Użytkownika wirusów, koni trojańskich oraz innych robaków jest także praktycznie niemożliwe. 

  • Cookie wewnętrzne - zastosowane przez Administratora pliki Cookie są bezpieczne dla Urządzeń Użytkowników i nie zawierają skryptów, treści lub informacji mogących zagrażać bezpieczeństwu danych osobowych lub bezpieczeństwu Urządzenia z którego korzysta Użytkownik. 

  • Cookie zewnętrzne - Administrator dokonuje wszelkich możliwych działań w celu weryfikacji i doboru partnerów serwisu w kontekście bezpieczeństwa Użytkowników. Administrator do współpracy dobiera znanych, dużych partnerów o globalnym zaufaniu społecznym. Nie posiada on jednak pełnej kontroli nad zawartością plików Cookie pochodzących od zewnętrznych partnerów. Za bezpieczeństwo plików Cookie, ich zawartość oraz zgodne z licencją wykorzystanie przez zainstalowane w serwisie Skrypty, pochodzących z Serwisów zewnętrznych, Administrator nie ponosi odpowiedzialności na tyle na ile pozwala na to prawo. Lista partnerów zamieszczona jest w dalszej części Polityki Prywatności. 

 

  • Kontrola plików Cookie 

  • Użytkownik może w dowolnym momencie, samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące zapisywania, usuwania oraz dostępu do danych zapisanych plików Cookies przez każdą witrynę internetową 

  • Informacje o sposobie wyłączenia plików Cookie w najpopularniejszych przeglądarkach komputerowych dostępne są na stronach dostawców: 

  • Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć wszelkie zapisane do tej pory pliki Cookie korzystając z narzędzi Urządzenia Użytkownika, za pośrednictwem którego Użytkownik korzysta z usług Serwisu. 

  • Zagrożenia po stronie Użytkownika - Administrator stosuje wszelkie możliwe środki techniczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych umieszczanych w plikach Cookie. Należy jednak zwrócić uwagę, że zapewnienie bezpieczeństwa tych danych zależy od obu stron w tym działalności Użytkownika. Administrator nie bierze odpowiedzialności za przechwycenie tych danych, podszycie się pod sesję Użytkownika lub ich usunięcie, na skutek świadomej lub nieświadomej działalność Użytkownika, wirusów, koni trojańskich i innego oprogramowania szpiegującego, którymi może jest lub było zainfekowane Urządzenie Użytkownika. Użytkownicy w celu zabezpieczenia się przed tymi zagrożeniami powinni dbać o swoje cyberbezpieczeństwo podczas korzystania z sieci internet. 

  • Przechowywanie danych osobowych - Administrator zapewnia, że dokonuje wszelkich starań, by przetwarzane dane osobowe wprowadzone dobrowolnie przez Użytkowników były bezpieczne, dostęp do nich był ograniczony i realizowany zgodnie z ich przeznaczeniem i celami przetwarzania. Administrator zapewnia także, że dokonuje wszelkich starań w celu zabezpieczenia posiadanych danych przed ich utratą, poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń fizycznych jak i organizacyjnych. 

  • Przechowywanie haseł - Administrator oświadcza, że hasła przechowywane są w zaszyfrowanej postaci, używając najnowszych standardów i wytycznych w tym zakresie. Deszyfracja podawanych w Serwisie haseł dostępu do konta jest praktycznie niemożliwa. 

 

§5 Cele do których wykorzystywane są pliki Cookie 

  • Usprawnienie i ułatwienie dostępu do Serwisu. 

  • Personalizacja Serwisu dla Użytkowników. 

  • Umożliwienie Logowania do serwisu. 

  • Marketing, Remarketing w serwisach zewnętrznych. 

  • Prowadzenie statystyk (użytkowników, ilości odwiedzin, rodzajów urządzeń, łącze itp.). 

  • Serwowanie usług multimedialnych. 

  • Świadczenie usług społecznościowych. 

 

§6 Cele przetwarzania danych osobowych 

Dane osobowe dobrowolnie podane przez Użytkowników są przetwarzane w jednym z następujących celów: 

  • Realizacji usług elektronicznych: 

  • Usługi rejestracji i utrzymania konta Użytkownika w Serwisie i funkcjonalności z nim związanych, 

  • Usługi Newslettera (w tym przesyłania za zgodą treści reklamowych), 

  • Usługi udostępniania informacji o treści umieszczonych w Serwisie w serwisach społecznościowych lub innych witrynach. 

  • Komunikacji Administratora z Użytkownikami w sprawach związanych z Serwisem oraz ochrony danych. 

  • Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora. 

Dane o Użytkownikach gromadzone anonimowo i automatycznie są przetwarzane w jednym z następujących celów: 

  • Prowadzenie statystyk 

  • Remarketing 

  • Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora. 

 

§7 Pliki Cookies Serwisów zewnętrznych 

Administrator w Serwisie wykorzystuje skrypty javascript i komponenty webowe partnerów, którzy mogą umieszczać własne pliki cookies na Urządzeniu Użytkownika. Pamiętaj, że w ustawieniach swojej przeglądarki możesz sam decydować o dozwolonych plikach cookies jakie mogą być używane przez poszczególne witryny internetowe. Poniżej znajduje się lista partnerów lub ich usług zaimplementowanych w Serwisie, mogących umieszczać pliki cookies: 

  • Usługi multimedialne: 

  • Usługi społecznościowe / łączone: 
    (Rejestracja, Logowanie, udostępnianie treści, komunikacja, itp.) 

  • Usługi udostępniania treści: 

  • Usługi Newslettera: 

  • Prowadzenie statystyk: 

  • Usługi inne: 

Usługi świadczone przez podmioty trzecie są poza kontrolą Administratora. Podmioty te mogą w każdej chwili zmienić swoje warunki świadczenia usług, polityki prywatności, cel przetwarzania danych oraz sposobów wykorzystywania plików cookie. 

§8 Rodzaje gromadzonych danych 

Serwis gromadzi dane o Użytkownikach. Cześć danych jest gromadzona automatycznie i anonimowo, a część danych to dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników w trakcie zapisywania się do poszczególnych usług oferowanych przez Serwis. 

Anonimowe dane gromadzone automatycznie: 

  • Adres IP 

  • Typ przeglądarki 

  • Rozdzielczość ekranu 

  • Przybliżona lokalizacja 

  • Otwierane podstrony serwisu 

  • Czas spędzony na odpowiedniej podstronie serwisu 

  • Rodzaj systemu operacyjnego 

  • Adres poprzedniej podstrony 

  • Adres strony odsyłającej 

  • Język przeglądarki 

  • Dane demograficzne (wiek, płeć) 

 

Dane gromadzone podczas rejestracji: 

  • Imię / nazwisko / pseudonim 

  • Login 

  • Adres e-mail 

  • Adres zamieszkania 

  • Numer telefonu 

  • Adres IP (zbierane automatycznie) 

  • Inne dane zwykłe 

 

Dane gromadzone podczas zapisu do usługi Newsletter 

  • Imię / nazwisko / pseudonim 

  • Adres e-mail 

  • Adres IP (zbierane automatycznie) 

Część danych (bez danych identyfikujących) może być przechowywana w plikach cookies. Cześć danych (bez danych identyfikujących) może być przekazywana do dostawcy usług statystycznych. 

§9 Dostęp do danych osobowych przez podmioty trzecie 

Co do zasady jedynym odbiorcą danych osobowych podawanych przez Użytkowników jest Administrator. Dane gromadzone w ramach świadczonych usług nie są przekazywane ani odsprzedawane podmiotom trzecim. 

Dostęp do danych (najczęściej na podstawie Umowy powierzenia przetwarzania danych) mogą posiadać podmioty, odpowiedzialne za utrzymania infrastruktury i usług niezbędnych do prowadzenia serwisu tj.: 

  • Firmy hostingowe, świadczące usługi hostingu lub usług pokrewnych dla Administratora. 

  • Firmy, za pośrednictwem których świadczona jest usługa Newslettera. 

  • Firmy serwisowe i wsparcia IT dokonujące konserwacji lub odpowiedzialne za utrzymanie infrastruktury IT. 

 

Powierzenie przetwarzania danych osobowych - Newsletter 

Administrator w celu świadczenia usługi Newsletter, korzysta z usług podmiotu trzeciego - serwisu Freshmail, SALESmanago, . Dane wprowadzone w formularzu zapisu do newslettera są przekazywane, przechowywane i przetwarzane w serwisie zewnętrznym tego usługodawcy. 

Informujemy, że wskazany partner może modyfikować wskazaną politykę prywatności bez zgody Administratora. 

Powierzenie przetwarzania danych osobowych - Usługi Hostingu, VPS lub Serwerów Dedykowanych 

Administrator w celu prowadzenia serwisu korzysta z usług zewnętrznego dostawcy hostingu, VPS lub Serwerów Dedykowanych - dhosting.pl Sp. z o.o.. Personel wskazanego podmiotu ma dostęp do danych wprowadzonych przez użytkowników podczas rejestracji i edycji konta użytkownika i/lub danych dotyczących usługi Newslettera. Dostęp do tych danych reguluje umowa zawarta pomiędzy Administratorem a Usługodawcą. 

§10 Sposób przetwarzania danych osobowych 

Dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników: 

  • Dane osobowe nie będą przekazywane poza Unię Europejską, chyba że zostały opublikowane na skutek indywidualnego działania Użytkownika (np. wprowadzenie komentarza lub wpisu), co sprawi, że dane będą dostępne dla każdej osoby odwiedzającej serwis. 

  • Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania). 

  • Dane osobowe nie będą odsprzedawane podmiotom trzecim. 

Dane anonimowe (bez danych osobowych) gromadzone automatycznie: 

  • Dane anonimowe (bez danych osobowych) będą przekazywane poza Unię Europejską. 

  • Dane anonimowe (bez danych osobowych) mogą być wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji (profilowania). 
    Profilowanie danych anonimowych (bez danych osobowych) nie wywołuje skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie nie wpływa na osobę, której dane podlegają automatycznemu podejmowaniu decyzji. 

  • Dane anonimowe (bez danych osobowych) nie będą odsprzedawane podmiotom trzecim. 

 

§11 Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych 

Serwis gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie: 

  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) 

  • art. 6 ust. 1 lit. a 
    osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów 

  • art. 6 ust. 1 lit. b 
    przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy 

  • art. 6 ust. 1 lit. f 
    przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią 

  • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000) 

  • Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800) 

  • Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83) 

 

§12 Okres przetwarzania danych osobowych 

Dane osobowe podane dobrowolnie przez Użytkowników: 

Co do zasady wskazane dane osobowe są przechowywane wyłącznie przez okres świadczenia Usługi w ramach Serwisu przez Administratora. Są one usuwane lub anonimizowane w okresie do 30 dni od chwili zakończenia świadczenia usług (np. usunięcie zarejestrowanego konta użytkownika, wypisanie z listy Newsletter, itp.) 

Wyjątek stanowi sytuacja, która wymaga zabezpieczenia prawnie uzasadnionych celów dalszego przetwarzania tych danych przez Administratora. W takiej sytuacji Administrator będzie przechowywał wskazane dane, od czasu żądania ich usunięcia przez Użytkownika, nie dłużej niż przez okres 3 lat w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia zapisów regulaminu serwisu przez Użytkownika 

Dane anonimowe (bez danych osobowych) gromadzone automatycznie: 

Anonimowe dane statystyczne, niestanowiące danych osobowych, są przechowywane przez Administratora w celu prowadzenia statystyk serwisu przez czas nieoznaczony 

§13 Prawa Użytkowników związane z przetwarzaniem danych osobowych 

Serwis gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie: 

  • Prawo dostępu do danych osobowych 
    Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora 

  • Prawo do sprostowania danych osobowych 
    Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe lub / oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora 

  • Prawo do usunięcia danych osobowych 
    Użytkownikom przysługuje prawo żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora W przypadku kont użytkowników, usunięcie danych polega na anonimizacji danych umożliwiających identyfikację Użytkownika. Administrator zastrzega sobie prawo wstrzymania realizacji żądania usunięcia danych w celu ochrony prawnie uzasadnionego interesu Administratora (np. w gdy Użytkownik dopuścił się naruszenia Regulaminu czy dane zostały pozyskane wskutek prowadzonej korespondencji). 
    W przypadku usługi Newsletter, Użytkownik ma możliwość samodzielnego usunięcia swoich danych osobowych korzystając z odnośnika umieszczonego w każdej przesyłanej wiadomości e-mail. 

  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych 
    Użytkownikom przysługuje prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, m.in. kwestionowania prawidłowość danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora 

  • Prawo do przenoszenia danych osobowych 
    Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania od Administratora, danych osobowych dotyczących Użytkownika w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, realizowane na żądanie złożone do Administratora 

  • Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych 
    Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w przypadkach określonych w art. 21 RODO, realizowane na żądanie złożone do Administratora 

  • Prawo wniesienia skargi 
    Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. 

 

§14 Kontakt do Administratora 

Z Administratorem można skontaktować się w jeden z poniższych sposobów 

  • Adres pocztowy - THALE sp. z o. o. sp. k., Wilimowo 2, 11-041 Olsztyn 

  • Połączenie telefoniczne - +48 89 521 19 60 

  • Formularz kontaktowy - dostępny pod adresem: zamocowania.niczuk.pl 

 

§15 Wymagania Serwisu 

  • Ograniczenie zapisu i dostępu do plików Cookie na Urządzeniu Użytkownika może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji Serwisu. 

  • Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje Serwisu w przypadku gdy Użytkownik ograniczy w jakikolwiek sposób możliwość zapisywania i odczytu plików Cookie. 

 

§16 Linki zewnętrzne 

 

W Serwisie - artykułach, postach, wpisach czy komentarzach Użytkowników mogą znajdować się odnośniki do witryn zewnętrznych, z którymi Właściciel serwisu nie współpracuje. Linki te oraz strony lub pliki pod nimi wskazane mogą być niebezpieczne dla Twojego Urządzenia lub stanowić zagrożenie bezpieczeństwa Twoich danych. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zawartość znajdującą się poza Serwisem. 

§17 Zmiany w Polityce Prywatności 

  • Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Prywatności bez konieczności informowania o tym Użytkowników w zakresie stosowania i wykorzystywania danych anonimowych lub stosowania plików Cookie. 

  • Administrator zastrzega sobie prawo do dowolnej zmiany niniejszej Polityki Prywatności w zakresie przetwarzania Danych Osobowych, o czym poinformuje Użytkowników posiadających konta użytkownika lub zapisanych do usługi newsletter, za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do 7 dni od zmiany zapisów. Dalsze korzystanie z usług oznacza zapoznanie się i akceptację wprowadzonych zmian Polityki Prywatności. W przypadku w którym Użytkownik nie będzie się zgadzał z wprowadzonymi zmianami, ma obowiązek usunąć swoje konto z Serwisu lub wypisać się z usługi Newsletter. 

  • Wprowadzone zmiany w Polityce Prywatności będą publikowane na tej podstronie Serwisu. 

  • Wprowadzone zmiany wchodzą w życie z chwilą ich publikacji. 

 

Dowiedz się więcej o marce Niczuk.

Zobacz naszą prezentację wizerunkową lub pobierz katalog produktowy.

Zarejestruj się

Zaloguj się

Przypomnij mi hasło

Wyślij przypomnienie
ZAPYTAJ DORADCĘ
ZAPYTAJ DORADCĘ
To pole jest obowiązkowe
To pole jest obowiązkowe
To pole jest obowiązkowe
Wyślij
Dziękujemy za wiadomość